Poslední recenze (47)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Za mě ten film má všechno co si můžete přát.. Příběh je sice plochý jako hrudník Sofii Boutellové ale jinak tu máme vesmírné lodě, laserové pušky, roboty, světelné meče, svalnatého dvojníka Matthewa McConaugheyo, a vedle toho tu desítka rolníků mlátí obilí a ohání se zde černoch s kosou. Před tím než se začnete dívat je lepší si nechat udělat lobotomii a moc nad tím vším nepřemýšlet a pak je to koukatelné a paradoxně kdyby se odstranila ta zbytečná omáčka a zůstala jen akce řeknu si že to byl zajímavý počin.
Hrozba smrti (2024)
Mně se to líbilo. Nic jsem od toho neočekával a dostal víc než jsem chtěl. Asi na to brzo zapomenu nicméně mě obsazení a příběh potěšil. +1 za McGregora, který mě dost bavil.
Argylle: Tajný agent (2024)
Asi nejlepší na filmu je ta hudba. Což je trochu málo...