Reklama

Reklama

Harry Potter a Relikvie smrti - část 1

  • Velká Británie Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 (více)
Trailer 4
Dobrodružný / Drama / Rodinný / Fantasy
Velká Británie / USA, 2010, 140 min

Režie:

David Yates

Předloha:

J. K. Rowling (kniha)

Scénář:

Steve Kloves

Kamera:

Eduardo Serra

Hrají:

Daniel Radcliffe, Emma Watson, Rupert Grint, Ralph Fiennes, Helena Bonham Carter, Alan Rickman, Carolyn Pickles, Jason Isaacs, Bill Nighy, Bonnie Wright (více)
(další profese)

Dlouho obávaná válka se zlem začala, Voldemortovi Smrtijedi kontrolují ministerstvo kouzel i Bradavice a zatýkají všechny, kdo by se jim chtěli postavit. Harry a jeho přátelé mají před sebou těžký úkol, chtějí najít a zničit tajemství Voldemortovy nesmrtelnosti - viteály. Při pátrání po nich nejsou nikde v bezpečí, proto se každý den přesunují a stanují v lese. Jejich samota vyústí v hádky podporované temnou mocí viteálu. Ron pak své přátele opouští. Ne na dlouho, brzy si uvědomí sílu přátelství a začne své kamarády hledat. Společně jsou poté úspěšní a jeden viteál se jim podaří zničit. Opět sjednocené trio se vydává navštívit otce Lenky Láskorádové. Od něho se dozvídají o Relikviích smrti - neporazitelné kouzelné hůlce, kameni schopném vzkřísit mrtvé a neviditelném plášti, který shodou okolností Harry již sedm let vlastní. A tato hůlka je to, co Voldemort hledá, jako pojistku proti Harrymu... (TV Nova)

(více)

Diskuze

sallyann

sallyann (hodnocení, recenze)

martinaa: Já si to taky myslím. Vzhledem k tomu, že v kině se za mnou ozývalo:,,A už jsou v Bradavicích?" atd. atd. Snad to všem vynahradí 2. část :)

martinaa

martinaa (hodnocení, recenze)

Já bych řekla že spoustě lidí tam zkrátka chybí ta atmosféra Bradavic, která tam po celých 6 let byla..Samozřejmě u knihy to člověk vnímá jinak než u filmu :)

Maerlyn0

Maerlyn0 (hodnocení, recenze)

Jak můžete proboha tvrdit, že je to přesně podle knížky? Kam se poděl vztah Grindewald - Brumbál, jedna z nejzajímavějších věcí v knize? Kde je Harryho nadšení pro relikvie a jeho vnitřní boj relikvie/viteály? Proč tvůrci některé zbytečné scény přepsali doslova a některé úplně nesmyslně změnili? Promiňte mi tolik otázek, ale já to prostě nechápu. U některých momentů ve film jsem se opravdu divil, co s tím udělali. Jistě, mělo to světlejší momenty, ale když nejlepší scéna ve film je příběh Tří bratrů, asi bude něco špatně...Úplně zmizela ta magická atmosféra, kterou nahradila rádoby drsná. To už si říkám, že než tohle, tak je lepší i první díl. Jsem hodně velkej fanoušek Pottera, všechny knihy i díly se mi líbily, ale tohle je prostě zklamání. Jestli nenatočí super-mega-bombastickou druhou část, tak to bude ještě větší zklamání. Spoustu, ale opravdu spoustu věcí tam nevysvětlili, tak jsem zvědavej, jak si s tím poradí. V případě tohoto dílu...no nevím, to hodnocení se mi zdá nadsazený. Jen se do mě pusťte.

futbalista

futbalista (hodnocení, recenze)

Camrip by som nesťahol. A ja som tam písal o kvalite filmu-scenár atď. Vizualne to bolo super.

Ryan97

Ryan97 (hodnocení, recenze)

"To není jak říkáte, že jednou lidi chtějí přepis knihy a podruhé, když ho dostanou, chtějí opak. Předpokládal bych, že každý chce pořád to stejné, ale jen jedna skupina může být uspokojena."

Norzog: V tomhle s tebou souhlasím, je jen málo lidí, co si stěžujou na jedno i na druhý, spíš jde o to, že každýmu vyhovuje něco jinýho. Mě třeba vyhovuje styl tohohle dílu, 5 a 6 byly pro mě zklamání, knihy se mi docela dost líbily a filmy nic moc.

Norzog

Norzog (hodnocení, recenze)

Já jsem byl vždy ten, kterému nevadilo, že film se knihy nedrží, a proto se mi Yatesův Potter zamlouval nejvíc. Taky proto byla pro mě 6tka naprosto špicová, zatímco tenhle strojovej přepis menší zklamání. To není jak říkáte, že jednou lidi chtějí přepis knihy a podruhé, když ho dostanou, chtějí opak. Předpokládal bych, že každý chce pořád to stejné, ale jen jedna skupina může být uspokojena. Je jasný, že Yates se tentokrát musel knihy držet víc, neboť do dvou dílů by to roztáhnout jinak nešlo. Přesto však tento díl není ostudou, ba naopak. Spousta silných scén, problém je, že vaty kolem je příliš moc a brzdí tempo.

gemball

gemball (hodnocení, recenze)

Knihy se to drželo hodně prej to už jsem taky slyšel ale pro mě osobně je tenhle Harry ten nejhorší a ve srovnání s 6 je 6 dobrej film dle mého. Já se chvílema po pravdě nudil jinak Akce tam je to ANO Vtip tam ale pro mě není protože mě to samé klišé dokola nepříjde vtipné, Romantika pro mladší obecenstvo snad, a napětí spíše na bodu mrazu. To je můj názor a bohužel se u 7 naplnilo čeho jsem se obával že tohle bude nejhorší Harry Potter.

Kejdlo

Kejdlo (hodnocení, recenze)

Není třeba čísti knihu aby i prostý divák filmovou předlohu do detailu pochopil a užil si ji :) stačí si přečíst pár medajlonků postav ze sedmého dílu na wikipedii a duležité kapitoly, a po zhlédnutí filmu budete více než spokojeni :) alespon pokud máte rádi Harryho Pottera a vše kolem něj jako já :) Desplatova hudba po předchozích soundtracích mírné zklamání.. casting nových postav (Brousek, Yaxley, Laskorad, Pius) se zase pro změnu povedl.. což se nedá říci o bohužel novém dabingu hagrida.. budeme si bohužel muset začít zvykat :( jinak napínavé a dojemné scény ve filmu taky byly, takže to zase taková nuda nebyla jak se tady už nějakou dobu dočítám z řad místních odpůrců :).. u mě zkrátka spokojenost.. a jsem velice zvědav na druhou část :)) Yates rulezzzzzz! 4/5

-Dawe-

-Dawe- (hodnocení, recenze)

dneska sem viděl po druhý a je to super film :) ta dobbyho smrt mě dostala eště víc než poprví ...

Beatris C.

Beatris C. (hodnocení, recenze)

Také souhlasím. Nevím, co se komu na tom filmu nelíbí. Vždyť je tam úplně všechno: akce, vtip, romantika, napětí... Knihy se to drží hodně. A že se tam nic neděje? No asi jsme nebyli všichni na stejném filmu...

hefoo

hefoo (hodnocení, recenze)

Tom Riddle - Sveta pravda co si napisal/a..proste niektori tu pisu uplne sracky a pritom je uplny opak, ako si napisal v to mfilme sa stalo vela,vela veci, Yates to chytro a bez chyby zreziroval, ja jeho filmy zeriem, mna tiez sa scena tanca dostala dost,bol som toho mimo, podla mna najlepsia a najsilnejsia scena s celej serie...ako si napisal, dost presne to definovalo vztah Harryho a Herminony, to site aj v Godricovej uzlabine... ach zas percento dole, ale co uz premna to bude vzdy 100%!!!

Zouki

Zouki (hodnocení, recenze)

V tolika filmech toho nebylo tolik vysvětlíno, že tady mě nějakej jelen fakt netrápí... (Možná kůlivá tomu, že znám knihu? Si jí taky přečtěte :-P). Apropo na stopro souhlasim s Tomem Riddlem. Scény jako Hermionin odchod z domova, následná akce (sedm Potterů a let), tanec s výbornou písničkou a zničení medailonu byly výborný (+ hafo dalších) Já si fakt nemám na co stěžovat.

sl4necek

sl4necek (hodnocení, recenze)

Mohl mu to říct Brumbálův bratr, který má kousek toho střepu. Třeba ve filmu spolupracuje se Snapem.

dj_kure

dj_kure (hodnocení, recenze)

Obsahuje SPOILERY!!! Abych to uvedl na pravou míru. Film mě obecně dost zklamal, ale připouštím, že s druhou částí může působit celkový dojem z první části úplně jinak. Jediné na co jsem se opravdu hodně těšil byla scéna u Malfoyových. Bohužel ve filmu byla podána jinak než jsem čekal. Proto jsem opravdu zvědavý jak to hodlají udělat v druhé části. Např. to jak nám sdělí, že ta laň v lese co je zavedla k meči Godrika Nebelvíra v jezírku. Protože v knize pokud vím Snape zjistil díky obrazu Phinease Nigelluse který měla Hermiona v kabelce kde se nacházejí. Jak ale ve filmu chtějí udělat to, že je našel netuším... Možná byla chyba číst si knihu těsně před uvedením do kin.

mzss1

mzss1 (hodnocení, recenze)

A jak se vám zamlouvala hudba od Desplata ? Mě docela jo,Hooper byl lepší,ale celkem se to povedlo dlě mě..

Moviemag

Moviemag (hodnocení, recenze)

Jako když si někteří stěžují (např. u 6) že se filmaři nedrží knihy tak se vám to nelíbí a když dvojku rozdělili na dvě části aby se co nejvíc přiblížili ke knižní předloze tak se vám to zase nelíbí, že je tam moc nudných secén apod. Tak se nejdřív rozmyslete co byste vůbec chtěli než něco napíšete. Podle mě byl film senzační a už se těšim na druhou část !!!!

Dadel

Dadel (hodnocení, recenze)

futbalista je majitel multikina, děláte, jako byste to nevěděli

Tom Riddle

Tom Riddle (hodnocení, recenze)

Radunko, jak vidíš, některým lidem vadí sebemenší odchýlení od předlohy, proto jsem tak vřele doporučoval audiozáznam, tam k žádnému odchýlení nedochází

Futbalista: Počkej počkej, musel jsi to málem vypnout? Tím chceš říct, že jsi viděl nějaký camrip?

Dadel

Dadel (hodnocení, recenze)

Tak O Children je už na 2. místě, před ním je už jen Where The Wild Roses Grow:)

futbalista

futbalista (hodnocení, recenze)

Dnes som to konečne videl. Takže na začiatok poviem, že je to lepšie ako šestka :), ale o niečo horšie ako štyrka. Ja ako čitateľ HP môžem povedať, že boli tam dobré scény, ktoré však boli prekryvané zbytočnými až trápnymi. Nebola to taká hrozná nuda ako v šestke SPOILER: Začiatok bol dosť dobrý, ale postupne sa to zhoršovalo. Začalo sa to asi keď im Scrimgeour dával testament - pripadala mi nedokončnena a vôbec neviem načo tam dali "Je príliš silný..." To ako nechali predavačku odísť bez vymazania pamäte. Dobby na G.Namestí. Videl ako Kreacher ide po ulici či kadiaĺ a preto ho sledoval, ale to mi menej vadilo. Harry naśie namiesto Lilinho listu v Siriusovej izbe knihu, to bolo fakt super:(. Ministerstvo no tak poviem len, že ho zobrali naraz a premenili sa rozdielne načom som sa smial aj na dementoroch, ktorí pchali ruky do vyťahu (boli fakt strašidelný ked pri tom vydavali zvuky ako deti :) ) Rádio bolo až príliš moderné... Ich tanec v stane takmer som to musel vypnuť, hrozné a okrem toho veď Harry nemá rad tanec...Naginy, ktora mi pripada po Hermioninom zaklinadle asi už mrtvá(!), Voldy nikde. Medailon, ktorí sa roztvorí jak bomba. Lapači, ktorí ich neviem ako sledovali od Lovegooda. Červochvost, ktoý naopak než Naginy asi živý(!). Dobby po primiestení od Malfoyovcov je od nich na 30 metrov a kráča k nim. Ja som veĺmi nebol smutný lebo mi to pripadalo nemožne, že je tak ďaleko. Dúfam, že neznížim hodn. 3hv.- 57%, 4. diel 3hv.-64-67%

Jacinda

Jacinda (hodnocení, recenze)

Snek49: S Dvěmi věžemi nesouhlasím. Celý PP je geniální. Viděl jsi rozšířenou verzi? Ta dá každému filmu ještě 6. hvězdu :-) a těch dokumentů tam. Už jenom kvůli tomu co pro to Jackson udělal nemůžu dát mín než 6. ta hudba, ty rekvizity. Neuvěřitelné a všechno to mají v bonusech. jak natáčeli hudbu, jak dělali efekty, jak kostými, jak vybírali herce, terén, malíře, grafiky, sochaře, sudaře, truhláře, kováře, zbrojaře...neuvěřitelné dílo kterému s enikdy nic nevyrovná

kiddo

kiddo (hodnocení, recenze)

Méďo, souhlasím v podstatě se vším, cos napsal, ale s tou neexistující doslovností si snad děláš komično - pokud tedy nemáš na mysli opravdu čistě jen ty scény, které v knize nejsou.

snek49

snek49 (hodnocení, recenze)

Nikdy se nikomu nezavděčíte. Tohle je podle mě NEJ filmová série... Nikdy nebude nic přesně podle knihy a ještě že tvůrci nedají na řeči nějakých detailistů, protože potom by se podle knih nikdy netočilo. Já HP nečetl... Ale četl jsem Pána prstenů, kde film je v určitých částech dost mimo knihy - ale nevadí mi to a filmy jsou i tak super (až na Dvě věže)... Buďte rádi, že je Harry zfilmovaný takovýmto způsobem - naprosto úžasně. Je spousta výtvorů, od kterých raději dám ruce pryč (Eragon)... Potter je jedna z mála fantasy adaptací, co se povedla...

Související novinky

Kazmův film zboural návštěvnost českých kin

Kazmův film zboural návštěvnost českých kin

21.08.2023

Snímek českého moderátora, baviče a influencera Kamila Bartošky alias Kazmy ONEMANSHOW: The Movie se stal nejúspěšnějším českým filmem v divácké návštěvnosti během premiérového víkendu při uvedení do… (více)

Finále Rychle a zběsile jako dva filmy?

Finále Rychle a zběsile jako dva filmy?

07.02.2020

Herec a producent Vin Diesel oznámil, že desátý film jeho rodinné akční ságy Rychle a zběsile bude nejspíš rozdělený na dvě části. Snímek se tak vydá cestou například posledního Harryho Pottera nebo… (více)

Divergence se přesouvá do televize

Divergence se přesouvá do televize

21.07.2016

Půlení závěrů velkých sérií není zrovna populární trend. U Harryho Pottera nebo Stmívání se to ještě podařilo, Hunger Games ale docela klopýtaly a sérii Divergence tyhle čachry rovnou zlomily vaz.… (více)

Hobit 1: 2012, Hobit 2: 2013... Hobit 3: 2014?

Hobit 1: 2012, Hobit 2: 2013... Hobit 3: 2014?

26.07.2012

Peter Jackson to už nenápadně naznačoval na Comic Conu v San Diegu. Hobit mu pořádně nabobtnal a za 266 natáčecích dnů bylo pořízeno tolik materiálu, že z něj Jackson pohodlně sestříhá buď dva extra… (více)

Reklama

Reklama