Obsahy(3)
Bezejmenné město nejvíce připomínající New York čelí hrozbě v podobě šíleného maskota společnosti McDonald's, který se ale nakonec ukáže jako hrozba nejméně důležitá. Nutno podotknout, že ono bezejmenné město si nejlépe představíme jako místo, kde budovy, věci, lidi i zvířata nahradili pouze reklamní billboardy, krabice od produktů známých firem, jejich loga a maskoti. Napínavých šestnáct minut vám ale ukáže, že od našeho světa, se v podstatě ani moc neliší. (Arbiter)
(více)Recenze (156)
Logorama je jistě velmi nápaditě natočený kraťas. Bohužel to dnes stačí k získání Oskárka. Autorovi tedy stačí vymyslet metodu, kterou předtím ještě nikdo nepoužil, aby byla pěkně vizuálně zajímavá a úspěch se záhy dostaví. Logorama nemá děj, tedy spíše..., nemá žádný děj podstatný pro film samotný. 15 minut stopáže nenudí, ale rýhu v paměti také nezanechá. ()
Nápadité? Trochu. Prehustené? Tak to určite. Super nápad sa trošku utápa v množstve vizuálných odkazov na rôzne logá a slogany svetových mien a značiek, čím strháva na ne celú pozornosť, bez toho aby nechal pekne vyznieť samotný príbeh. Trochu škoda takej originality. Typický príklad toho ako je menej niekedy predsa len viac.... ()
zajimavý po vizuální stránce, absurdní po dějové (někdy překračuje i hranice korektnosti) a hlavně plný názvů firem, či spíše jejich log.. A musím říct, že film nemá k pravdě daleko. Lidská zaslepenost a honba za penězi už překračuje všechny nejzazší hranice a nemuselo by to dopadnout dobře. Závěrečná pointa (nebo něco na ten způsob) je zajimavou a dobrou tečkou.. Odkazy na pár filmů potěšily.. Počítat nic nebudu.. ()
Podľa mňa kritika dnešnej konzumnej spoločnosti aj s definitívnym koncom v podobe ekologickej katastrofy. V každom prípade je to podané najoriginálnejšie ako som si kedy videl- hlavné postavy sú maskoty najväčších svetových značiek (od McDonalds cez Mastercard až po Michelin). Určite sa oplatí pozrieť: http://www.youtube.com/watch?v=YJjc8qjE2co ()
Připadá mi, že tvůrci při tom usilovném vyplňování logy zapomněli na scénář. Čím víc log ale lidé poznají, tím víc u nich tenhle kraťas stoupne (funguje to stejně jako s poznáváním narážek ve filmu plném odkazů, který jinak za nic nestojí). Nicméně shromáždit slavné značky, to bych dokázal, s prominutím, i já. ()
Galerie (2)
Photo © Festival krátkých filmů Praha
Reklama