VOD (2)
Obsahy(2)
V hypermoderním komplexu Tower Sky právě probíhá vánoční večírek, na kterém se sešla vybraná smetánka z celé metropole. Dae-ho, manažer budovy a ovdovělý otec malé Hany, musel rodinnou sváteční oslavu narychlo odložit, aby se mohl starat o VIP hosty. Zato šéf hasičů Young-ki si konečně může užívat volna a trávit Vánoce se svojí ženou. Slavnost je v plném proudu a idylickou vánoční atmosféru dokresluje nádherný výhled na osvětlené velkoměsto a na helikoptéry, které kolem mrakodrapu pro vytvoření dokonalé iluze rozprašují umělý sníh. Když ale nečekaně dojde ke katastrofě, musejí Dae-ho a Young-ki sebrat veškerou odvahu, aby zachránili životy svých blízkých a tisíců ostatních zoufalých návštěvníků, které nemilosrdně svírá ohnivá náruč smrti. (North Video)
(více)Videa (2)
Recenze (105)
Já se moc omlouvám, ale po vcelku realisticky zobrazeném Dr. DMAT, kdy to sice bylo o lékařích, ale přece jen ti spolupracovali s hasiči a byl tam jistý vhled do jejich profese, mi tohle přišlo jako kopanec do břicha. Ve chvíli, kdy hasiči přibrali mezi sebe zoufalého tatíka, jsem to chtěla vypnout (protože to dává smysl nechat po hořící budově chlápka v kvádru, aby se mohl shledat se svojí dcerou; dalo se to přeci tak krásně vyřešit jinak – např. navigace hasičů v budově z venku, přece jenom to všechno v hlavě měl, ale ne, ono by to asi pak nebylo tak dojemné a vůbec). Nesmyslné chování postav, rozhodnutí hasičů, kteří vypadali jako banda amatérů… kdepak, na takové filmy mě neužije. Zbytečný vyděračský patos. Těšila jsem se na pěknou krizovku a její zvládání. Nakonec to bylo jen opakování mnohokrát (v Koreji) viděného – jakás takás romantika, nehodící se humor, dítě v ohrožení, těhotná v ohrožení, Bruce Willis na asteroidu, láska nade vše a všechno tak nějak asi omylem v jednom hořícím mrakodrapu. Prostě jsem se nechytala, nebavila, nezaujalo mě to. ()
Škoda těch kostrbatých pokusů o humor, které tam moc nesedí. Jinak by to byl takřka perfektní katastrofický akčňák. Korejská jinakost tu je ve velmi přijatelné míře, herecké výkony jsou velmi obstojné, kamera a celkový vizuál je božský včetně velmi kvalitního a burácivého prostorového ozvučení. Intenzivní, napínavé a trochu i dojemné. Žánrové blbosti a náhody v ději rád odpustím. ()
Můj první film z korejského poloostrova. Jihokorejci si vytvořili vlastní skleněné peklo, akorád bez Steva McQuenna…. Tento film dokáže bez větších skrupulí konkurovat hollywodské produkci. I když mám k filmu nemalé výhrady, nezbývá mi než smeknout. Je vidět, že Jížní korea není zemí, kde se pouze pěstuje rýže a chytají ryby. Je to země silné ekonomiky, kde jsou peníze a peníze dnes tvoří jeden z hlavních pilířů filmového průmyslu..... Co mě na filmu vadilo, tak byli nesmyslné scény typické pro katastrofické filmy a na ty jsem tak trochu alergický. Korejská zarputilost si dnes zaslouží pouze dvě hvězdy. I když jsem se nenudil, tak to pro mě byla novější kopie starého dobrého Skleněného pekla. Filmu,kde příliš pozdě vypustili zásobníky s vodou ()
Takřka úplně kopie Skleněného pekla, což je celkem na škodu, protože přesně víme, co se bude dít... Na druhou stranu prvních 40 minut je to celkem komedie a sranda, potom to začíná být ohnivé peklo a smysluplný scénář se trošku vypařil. No ale i tak to není vůbec hrozné, kdyby to byl původní film, dal bych za čtyři - takhle jsou to silné tři...60% ()
Když mám chuť na katastrofický film, chci, aby byl přesně takový, jako byl tenhle. Plný akce a napětí, sledující osudy více lidí, trochu dojímavý, a aby měl skvělé efekty. Tohle všechno The tower s přehledem splňuje. K tomu vždycky a za všech okolností úžasná Ye Jin Son a spousta dalších sympatických herců. Co víc si můžu přát? 100% to pro mě není jen kvůli konci, který mi přišel zbytečný. Ale jinak to byl parádní filmový zážitek. 4,5* ()
Galerie (23)
Photo © Shaw Organisation
Zajímavosti (3)
- Režisér Ji-hoon Kim byl k natočení filmu inspirovaný jeho vlastní zkušeností. Když poprvé jako mladý viděl v Soulu mrakodrap, představoval si, jaký je to pocit, být v něm uvězněný. (Kritiq)
- Postprodukce filmu trvala 2 roky. Důvodem je i fakt, že ve filmu je 1 700 digitálních a trikových záběrů. (Kritiq)
Reklama