Recenze (13)
Skyfall (2012)
Do kina jsem šla s očekáváním skvělého filmu a byla jsem naprosto spokojená. Úžasná úvodní píseň. Výborná honička :) Senzační záporňák... Nemůžu jinak, než chválit, chválit a zase chválit :)
The Magic Riddle (1991)
Celkový příběh se mi líbil. Písničky také. Ale já osobně nemám ráda tak "hlučné" pohádky :o) Takže 3 hvězdičky jsou za výtvarné zpracování a hudbu :o))
Hledám Amy (1997)
Tento druh humoru mi není moc blízký. Krásné dialogy mě však upoutaly. Byly jednoduché, výstižné a způsob jakým spolu postavy komunikovaly se mi moc líbil.
Poslední tanec (2003)
Mám ráda tanec. Tři hvězdičky jsou hlavně za taneční choreografii. Sice nejsem režisér a kameru jsem v ruce nikdy nedržela, ale myslím si, že příběh nebyl špatný a potenciál tu byl. Mohlo z toho být daleko lepší dílo, než je teď.
V zajetí posedlosti (2006) (TV film)
Od Thrilleru bych čekala víc napětí... :o)
Případ nevěrné Kláry (2009)
Během celého filmu, jsem se ani jednou neusmála, jen fascinovaně sledovala děj... Jednoduše jsem to musela vidět až do konce. 17% mi přijde docela málo, ale budiž... proti gustu žádný dišputát... :) Mě osobně se moc líbila hudba. A myslím, že ani dialogy nebyly špatný...
Bobule (2008)
Byla jsem příjemně překvapena :) Nečekala jsem (i když se píše, že je to komedie), že se budu tak často smát, teď už alespoň vím, že má náklonnost k bílému vínu není nic špatného :D
Wall-E's Treasures & Trinkets (2008)
Bylo to naprosto úžasný!!!!!! Jak se to někomu může nelíbit?!:-)
Fáma (2000)
Hra... Všechno je to jen hra.... A slova nikomu neublíží... vždyť jsou to jen slova... Pokud pominu, že jsem to už někdy viděla v jiném podání s jinými herci, bylo to skvělé.
Nezvratný osud 2 (2003)
Začína to naprosto nádherně:) Ale postupem času se více směji než bojím, což bych od hororu nečekala... Ale shrnuto podtrženo, byl to parádní zážitek:)