Oblíbené filmy (10)
Memento (2000)
Co říct k tomuto filmu? Měl by mít OSCARA!!!
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Naprostá bomba, po všech stránkách!!!
Klub rváčů (1999)
Sedm (1995)
Osudový dotek (2004)
Velmi dobré herecké výkony, efekty, kamera, střihy, vracečky v čase, hudba. Možná až moc překombinované a místy nelogické, ale i tak za 5 hvězdiček.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Lucas perfektním způsobem dokázal uzavřít hexalogii. Mě osobně se tento díl líbil nejvíce ze všech STAR WARS. Efekty, kamera, střihy... prostě dokonalé dílko a není pochyb o pěti hvězdičkách.
Na dotek (2004)
Opustit Las Vegas (1995)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Myslím si, že psát jakékoliv komentáře k tomuto filmu je zcela zbytečné, neboť jde o jeden z nejlepších (ne-li nejlepší) filmů všech dob. Pět hvězdiček je tady naprosto bez debat. Pokud Pulp Fiction ještě někdo neviděl, je buď blázen nebo ignorant :-)