Recenze (565)
Hitlerova kronika (2017)
Pěkné kolorované záběry z každodenního života i války, přijde Vám to, jako by to bylo mnohem reálnější, jako včera. Nepochopitelné zblbnutí lidí lží a jejich následná tvrdá manipulace. Ale vůbec se nedá divit, populistické sliby a jednoduché opakované lži vyhrávají volby všude.
Bohemian Rhapsody (2018)
Pěkný film s dokonalou hudbou, ale Rami Malek je spíš podobný Micku Jaggerovi. Když Arab hraje Íránce, tak to prostě není ono. Měl to těžké, protože napodobit tu dynamiku pohybů Freddiho je skoro nemožné.
Hitlerova armáda smrti: Das Reich (2015) (TV film)
Zapálit ženy a děti v kostele, no hnus. Banda sajrajtu, co se po válce schovávala za výmluvy. Slušný dokument, díky obarvení máte mnohem lepší představu o tom, jak tehdejší život vypadal.
Tankový prapor (1991)
Časem se ukázalo, že Jandák to nemusel hrát, on takový prostě je..... Jinak výborné hlášky hlavně Donutila.
V zajetí rychlosti (2005)
Je to dojemné a lidské, opravdu dobrý film. Starý člověk, co si plní svůj velký sen a i díky osobnímu kouzlu a humoru se mu to daří.
Afrika (2013) (seriál)
Pro mě byly nejzajímavější díly z pouští, nádherná filmařina. Mají můj obdiv
Pelé: Zrození legendy (2016)
Přehnaná pohádka, deset minut mu to nejde a hraje jako moje babička a mrknutím oka kličkuje mezi soupeři jako by byli z vosku. To se střídá celý film až do konce. Kluci hrají na hlinitotravnatém hřišti a při každém zpracování míče jim od něj jde oblak prachu ve slow motion. Je to film pro děti. Američané by neměli točit film o sportu, kterému vůbec nerozumí.
Moto cestou necestou (2011) (seriál)
Něco tak blbého snad do TV nepatří ani v dnešní době..........Cestovatelé o místech nic neví a snaží se to překrýt trapným humorem.
Krtek a Panda (2016) (seriál)
Propagace Číny, ke které byl nechutně zneužitý krteček pana Milera.
Interview (2014)
Komedie na hranici braku, pár záblesků tu je, ale celkově trapná záležitost.