Recenze (565)
Tepui Dream (2015)
Až na komentář dost děsné. Výprava s nedostatkem času, nedostatkem zkušeností a vybavením, jako když jedete trampit do Brd. Oproti Barabášovi naprosto jiný level........
Okres na severu (1981) (seriál)
Tak tohle je na zvracení.
Svět pod hlavou (2017) (seriál)
Motiv je sice převzatý, ale zpracování a herci jsou lepší než originál. Trojan je tu zase o level nad všemi a perlí neskutečné hlášky. Tři nově napsané normalizační hitovky podtrhují atmosféru kulturního zmaru. Soudruzi, já se výborně bavil!
Nanga Parbat (2010)
Natočené to vypadá hrozně sterilně a studiově. Lezecké záběry z hor se nepovedly, chvílemi jako by se váleli někde na sjezdovce.
Zázračná planeta - Série 2 (2016) (série)
Strhující!
Hlubina (1977)
Začátek filmu je jednoduše Bissetová v plavkách a to stačí, je prostě nádherná. Pak se přidá i Shaw a film začne mít náboj.
Příběhy obyčejného šílenství (2005)
Trošku se v tom sám vidím, co je dneska normální? Originální film s dobrými herci.
Kosmo (2016) (seriál)
První díl slabota, druhý o hodně lepší. Kosmonautská linie o dost nudnější, než výborná politická. Myšička s Hánou mají mnohem lepší hlášky.
Trabantem z Austrálie do Asie (2016) (seriál)
Australská placka je kromě nehorázně nudná (až na Uluru) , trošku je lituji tam čtvrt roku trápit dvoutakty v bahnu a roletách. Indonesie je trochu lepší, poruch ještě přibude, krajina ale celkem o ničem. Aspoň, že Danův a Markův humor funguje.
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
Největší hrůzou je překrucování skutečností a odporně zapálený soudruh Major Zeman. František Němec je v roli neméně slizký a komoušský, stejně jako Willig a ten pisklavý slovenský policajt. No a potom i pár pozitiv, výborná znělka Zdeňka Lišky, bič boží, super hit nihilizmu. Výkony Radka Brzobohatého, Lábuse, Vlacha. S nadsázkou se na to dívat dá.