Recenze (39)
Letní hokej (2019)
Dávám plný počet hvězd za super nefiltrovaný dokumentární počin. Stydím se, fakt jo! To je fakt hrůza! Hlavně ten Malina. Všechna čest, že to není víc sestříhané. A ještě ten výsledek v Maroku, po zásluze.
Neznámý voják (2017)
Místy až moc výpravné, ale o to větší atmosféra a hlubší dojem.
Přímý zásah (2004)
Jedna hvězda, jen kvůli Polly.
Veterán (2020) (TV film)
Super casting. Zvláštní konec.
Rychlejší než smrt (1995)
Pro mě celkem jasná dějová linka, no, aspoň ta Sharon :-)
Případ dvou sester (2019) (TV film)
Rozhodně lepší než malíř a lyžař. 😀
Rapl - Echt gold (2019) (epizoda)
Čím dál tím hořší.
Rapl - Operace Ofsajd (2019) (epizoda)
Oproti první sérii neskutečná hrůza! Dám tomu ještě šanci dalším dílem.
Po strništi bos (2017)
Velké zklamání.
Rommel (2012) (TV film)
Spíše takový hraný dokument.