Recenze (39)
Miss Hanoi (2018)
Abych se vyhnul případným spojlerům, tak stručně a jasně. Spíše než do kina bych to viděl na páteční večerní film v televizi. Dobré, ale na kino slabé.
Úsměvy smutných mužů (2018)
Perfektní film, zejména na zamyšlenou, jak chlast dokáže zničit životy. Výborné herecké obsazení, hlavně Švehlíkové, to je perfektní tah. Subjektivně jsem však toho názoru, že to je dobré pro ty, co alkoholu moc neholdují, a ty ty vystraší – chvilkově, než aby to ty, co pijí a nepřiznají si to, odnaučilo.
Masaryk (2016)
Trošku zklamaní. Čekal jsem více. Zvláštní dějová linka.
Šestý smysl (1999)
Pecka! U toho mi vždycky běhá mráz po zádech.
Zloději zelených koní (2016)
Místy překombinované, jindy zbytečné výplně - v sumě vcelku dobré. Člověk to chce dokoukat, to je to hlavní.
Čtyři slunce (2012)
Ty vole, to je psycho - hlavně Karel. Ještě dlouho se z toho budu sbírat :-)
Instalatér z Tuchlovic (2016)
Jako jo, zasměješ se, ale to je tak všechno.
Rudý kapitán (2016)
Naprosto geniální kamera, střih a hudba. Tím to bohužel končí :(
Lída Baarová (2016)
U takových filmů si vzdycky znovu uvědomím, jak režimy a moc dělají z lidí prasata.
Pohřeb v Berlíně (1966)
Místy až zbytečně překombinované.