Recenze (297)
Rabbits (2002)
Mrazivá hudba + zaujímavé dialógy + David Lynch = filmový zážitok.
První liga 2 (1994)
Za slabší diel od prvej časti by som to určite nepovažoval. Ten štandart si podľa mňa udržal čo sa týka aj hereckých výkonov a aj škály vtipnosti nevidím veľký rozdiel.
První liga (1989)
Mám rád filmy so športovou tématikou a keď je to kómedia, tak to je ešte lepšie. Bejzbal moc nemám rád ale aj tak som sa celkom bavil. Priemerná oddychovka.
Tajemná záře nad Pacifikem (1980)
Filmy s tématikou cestovanie v čase mám veľmi rád ale tento film neradím medzi tie obľubené ale medzi priemerné filmy. Na filme ma zaujal hlavne ten nápad, ktorý som považoval za originálny ale celkové spracovanie a dojem z filmu mi až tak neučaroval. Dávam 3* za herecké obsadenie.
Stefanie (1995) (seriál)
Stefanie a jej skúter mi robili spoločnosť kedysi dávno vždy po príchode zo školy. Neviem čo ma natom bavilo ale viem že som to sledoval veľmi rád, tak odpad neprichádza k úvahe.
Strážce divočiny (2009)
Krásne zábery z ešte krajšej slovenskej prírody.
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Toma a Jerryho pozná podľa mňa každý. Každý diel bol niečim originálny a zábavný. Pozeral som ho v detstve a pozrem si ho aj teraz.
Moucha (1999) (seriál)
Asi jediná mucha ktorú mám rád. Milý seriál na ktorý som sa vždy tešil, keď ho dávali v TV.
Mazací hlava (1977)
"In hevaven, everything is fine, you´ve go your good things and I´ve got mine" Pre niekoho nepochopiteľný odpad! Pre iného filmové pohladenie.
Jason X (2001)
Čo to bolo preboha? Jasona mám veľmi rád ale takto ho zhovadiť? Úplne zbytočný diel nedalo sa to ani dopozerať!!