Recenze (98)
Krotitelé duchů (1984)
Klasika.
Hugo a jeho velký objev (2011)
Filmařská masturbace. Nostalgicky připomnĕlo dobu na vysoké, ale pořád je to takové jalové cosi zabalené v líbivém obalu. 2D.
Povolení zabíjet (1989)
U me dobry. Nechapu tu averzi. Snaz az na tu kravku, kterou si vybral...
Chobotnička (1983)
Nejklaunovinkatĕjší Bond a stárnoucí Moore...
Země ztracených (2009)
Nebyl jsem z toho nijak odvareny, ale asi jsem pochopil, jak to mysleli a ano. Dosahli toho.
Moucha (1986)
Vždycky se mi líbí ten postupný přerod z něčeho do něčeho. Dva etalony pro mě tvoří District 9 a Moucha. No a taky je to Cronenberg, žejo. Ten je docela neotřelý, takže 4* jako vyšitý.
Méďa (2012)
Pořád jsem tam hledal tu čtvrtou hvězdu, ale nešlo to. Bylo to dobré, ale pořád to mělo větší potenciál. Paradoxně jsem si nejvíc užíval vtipů, které byly podle mnohých "za hranou". Prozatím zůstává Opus Dei Setha MacFarlana Family Guy, ale on to ještě vylepší a těším se na jeho další hraný film.
The Big Bang Theory: Unaired Pilot (2006) (TV film)
Má to takový správný britský béčkový nádech... Ale stejně to byla hovadina a jsem rád za současnou verzi.
Lady Gaga feat. Beyoncé: Telephone (2010) (hudební videoklip)
Vizuálně stylistická pecička.
Video Game High School (2012) (seriál)
Freddie W zúročil několik let blbinek a nacpal je do devíti epizod webseriálu za zlomek rozpočtu reklamy na prací prášek. Hlavnímu záporákovi dal další úroveň nesympatičnosti, když ho nechal hrát přehrávajícím nemehlem. Hlavní hrdina průměr a Johanna Braddy dokazuje, že si už něco odehrála a navíc je to kočka. Kdyby se toho chytla nějaká televizní stanice a druhá řada vznikla jako svébytný seriál se stejnou nadupaností, vůbec bych se nezlobil. A jako bonus: Nebyl tam žádný upír, juchů!