Recenze (98)
Diktátor (2012)
Na poslední chvíli jsem se rozhodl udělit milost té čtvrté hvězdičce za závěrečný proslov a Edwarda Nortona.
Arnulf Rainer (1960)
Etalón strukturalistického filmu. Očekával bych něco takového spíše v avantgardě na začátku dvacátých let. V šedesátých letech už takto filozofické pojetí filmu přichází pozdě.
Evil Faerie, The (1966)
Nehodnotil bych to tak negativně. Fluxus... nic víc.
Krtek ve snu (1984)
Děti k drogám přivádí nevhodní vrstevníci, špatná výchova a tento díl Krtečka...
Avengers (2012)
Na jednu stranu chápu, že tomu někdo nedá plný počet, ale dle mého byla mise splněna na 100% (no dobře, řekněme 90%). Není tedy důvod, proč tuto týmovou práci hodnotit jinak. Potěšila přemršť hlášek, kterými dokázali tvůrci odlehčit místy hrozící patos. Znalost předchozích filmů je ale téměř nutná. Jinak by tahle jízda byla jen na půl plynu. Je ale nutné dodat, ať necháte smysl pro logiku doma. To by ale mělo být docela automatické u filmu, kde je jeden kovový, druhý zelený, třetí si obléká americkou vlajku a ten poslední si myslí, že je Bůh.
Jsem číslo čtyři (2011)
Bezvadný pilot k seriálu... kdyby to ale byl pilot a kdyby nějaký seriál existovat. Podobní zklamání jako u Já, Legenda, ale bez zombíků. Na konci jsem marně hledal, kam se poděl konec.
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Pročetl jsem si tu dost komentářů a valná většina 4 a 5 hvězdiček musí být obhajovaná. Chápu, že někdo tento film hodnotí výborně. Přeci jenom je to "TEN" David Fincher a zhostil se nelehkého úkolu natočit "remake". Když už jsem viděl skandinávskou předlohu, vezmu v potaz, že to je teda ten Fincher... tak se mi švédsko-dánský originál líbil o jeden kousek více. Ale líbil se mi opravdu tolik, že to není pro toto zpracování špatně. Jen to musím logicky zhodnotit a jednu * níže... BTW Noomi ano. Rooney ne.
Prokletý ostrov (2010)
3 a půl. Příliš brzy jsem si uvědomil, že všichni jsou blázni a jen on je letadlo, takže na konci nebyl očekávaný "UH!" moment.
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
Kevin Smith a lekce sebeironie pro pokročilé.
Válka světů (2005)
Chtěl bych vidět hodnocení, kdyby to nebyl Spielberg.