Recenze (207)
Krvavá paní (1980)
sto krat vypovednejsie a precitenejsie ako Jakubiskova Bathory...a bez slov!
Strážci vesmíru (1997)
Tento film bol slabota uz vtedy...o moc slabsie ako predchodca Power Rangers The movie
Řidič vysokozdvižného vozíku Klaus (2000)
Genialne!Socialisticky Evil Dead :D
Dobrodružství polárních medvídků (1979)
Aj v dnesnej dobe je to fajn rodinne anime...este stale mam original VHS s ceskym dabingom
Poslední akční hrdina (1993)
Jedna hviezda za to obcasne pomkravanie na znaleho divaka...
Páni kluci (1975)
Vyborna adaptacia Toma Sawyera a paradny film o snahe deti byt dospelymi.
Ed Wood (1994)
Krasna pocta Bckovym filmom ale hlavne filmovemu umeniu ako takemu.Horkosladky pribeh o cloveku ktory isiel za svojim snom tak povediac cez mrtvoly,ignorujuc pri tom vsetku tu kritiku a natlak celeho svetu.Film ako keby ani nenatocil Tim Burton,velmi dospely a inteligentny film,dusevna motivacia pre kazdeho umelca.
Texaský masakr motorovou pilou (1974)
Tento film je jeden z najintenzivnejsich zazitkov ake clovek moze na platne zazit.Nazov je trochu zavadzajuci,zas o taky masaker sa nekona,ale film vdaka svojmu frenetickemu strihu a hlavne uzasnej zvukovej stranky vytvara neskutocne znepokojivy zazitok.
Chlap prezývaný Brumteles (1982) (TV film)
Pekny film s prijemnym Vladom Mullerom
Maxihra (1997) (pořad)
Toto bola nostalgicka bomba.Vzdy som sa sa tesil zo skoly domov na maxihru :D