Recenze (207)
Zběsilost v srdci (1990)
Postmoderna v najčistejšej podobe.Dielo ktoré svojou extrémnou štylizáciou,hyperbolizovaným scenárom,paralelou na Čarodejníka zo zeme Oz mnohokrát zachádza do bohapustého gýču.A tak to mám ja rád. :-)
První oddělení (2009) (seriál)
Kravina a este k tomu to vykrada hudbu z inych filmov/kapiel....hanba fuj
Vyvrženci pekla (2005)
Bezcinty a surovy thriller o uteku jednej posahanej rodinky.Remeselne vyborny,solidne zahrany a znepokojivy film.
DumbLand (2002) (seriál)
"I am a one-armed duck fucker" Tak toto robi reziser Modreho zamatu a Slonieho Muza :D Uchylne vtipne
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
Vyborny film podla uz aj tak skvelej knihy.Coraline moze so svojim dychberucim vizualnym stylom a (na babkove pomery) uzasne plynulou a krasnou animaciou skryt akykolvek aktualny CGI film.Taktiez bolo prijemne aj dokreslenie temnou atmosferou a prijemnou hudbou.
Velký šéf (1971)
Typicky azijsky milo naivny film,s docela napatim dejom a vybornymi bojovymi choreografiami ktore prevysuju aj mnoho dnesnych akcnych filmov.
Herkules v New Yorku (1970)
Tazko....tazko sa mi toto hodnoti.Neviem malo to svoje katastrofalne chvilky (bitka s medvedom,bitka s namornikmi,posledna bitka,jazda na koci,otrasne stvarneny olymp),ktorych bolo vyse ale aj par dobrych (hlaven dama v lietadle nemala chybu a Prezzie).Ale urcite musim povedat ze Arnie tu vypada jak uplny retard,stale sa tvari rovnako,nevie rozpravat a HLAVNE nevie vobec hrat.Dam tomu 2 hviezdy a budte spokojny.
Šílený Max (1979)
Gibsonov debut nedopadol tak zle ako som ocakaval.Cakal som drsny akcny film ale namiesto toho som dostal solidny nahanackovy film ktory niekedy pada do hororu.Chvalim aj to ze sa Millerovi podarilo vytvorit surovu a nasilnu atmosferu bez velkeho zneuzivania krvi.To chce fakt talent
Křižník Potěmkin (1925)
Aj ked sa uz na Krizniku ocividine podpisal zub casu,dokaze aj teraz pomaly po 100 rokoch dojat a vytvarat napatie.Neskutocne nadcasova kamera a praca so strihom.Krasa
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Velice prijemny a dojemny film.Jeden z mala filmov pri ktorych by som poprosil dlhsiu stopaz.Tento film hladi dusu a rozum.No ano je to za 5*, ale vobec si to nezasluzi prve miesto IMO.