Recenze (44)
Trans (2013)
[The Cottage Road Cinema in Headingley (Leeds)- 10.4.2013]
Jen Bůh odpouští (2013)
40% za hudbu a moře červené barvy.
Mama (2013)
Čekala jsem klasické "slyším to, cítím to ale nevidím to" což mi osobně nejvíce nahání strach. Stačí rozostřená kamera, scéna " What is under the bed, Victoria??" byla také úžasná... A film se této zásady vlastně držel docela dlouho, jenže pak se pán režisér rozhodl ukázat nám mamču v plné kráse. Do tohoto momentu bych snímek řadila k těm lepším mysteriózním filmům ale konečný verdikt zní: čistý průměr.
Where the Trail Ends (2012)
Stejně jako u The Art of Flight ( 2011) mně tito blázni nepřestanou fascinovat. Je to pro mně jeden z mála dokumentů, u kterých jsem celou dobu nedýchala a měla husí kůži. Snímek s úžasnými záběry, ve kterých i svařování je čisté umění, doplněný skvělou hudbou a u kterého je HD kvalita naprostou nutností. Tohle je definice dokumentární dokonalosti.
Ráj hned teď (2005)
5. května 2013- Kino na Hranici
Polski film (2012)
4. května 2013- Kino na Hranici
Trhák (1980)
3. května 2013 - Kino na Hranici
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Do poloviny filmu, jsem si myslela, že to bude něco extra. A pak BUM! Autoři snímku servírují jedno klišé za druhým... selhání hlavního hrdiny, rozpad party a její "povstání" na konci filmu etc.
Hon (2012)
Hony by se mělo pořádat na jiná "zvířata" než na jeleny...
Bez doteku (2013)
Tento film si prostě netroufám hodnotit. Pro někoho umělecký počin, pro jiné slátanina. Já se spíše přikláním k té druhé možnosti ale můj obdiv k panu režisérovi za vůli něco dokázat a jít si za svým snem, by znehodnotil moje hodnocení. Takže Matěji, na poprvé se Vám to nepovedlo ale doufám, že příští bude lepší :-)