Recenze (44)
Milí lidé (2010)
Úžasný, přímočarý a ponurý dánský film, docela úchylný a sprostý. Film, u kterého se zároveň smějete, pláčete a zavíráte oči.
Tohle je válka! (2012)
Klasická romantická komedie s předvídatelným průběhem i koncem. Vtipné scény a humor ale rozhodně nechyběl a taky jsem ráda, že se o krásku Reese Witherspoon neprali dva hollywoodští hezouni ale sympatický Brit Tom Hardy a startrekovský Kirk Chris Pine.
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Při první zmínce o tomto remaku jsem nebyla nadšená ale opak se stal pravdou a tento film je opravdu povedený, i když švédská verze se mi líbí víc. Stejně tak skvělou práci odvedli páni Reznor a Ross.
Ukradené Vánoce (1993)
The Nightmare before Christmas je můj nejoblíbenější film. Ne proto, že fantazie Tima Burtona je bezedná studná nápadů a každá postavička je propracovaná do nejmenšího detailu ( Jack Skellington měl 3 verze pyžama :-) ale proto, že tenhle film předčil svou dobu a bude vždy kouzelný, nejen na Vánoce.