Recenze (77)
Tajuplný ostrov (1973) (seriál)
Původně jsem dal pět hvězdiček, ale... Od doby, kdy jsem to jako dítě viděl uběhlo spousta vody a já knižní předlohu přečetl snad tisíckrát. Je to má nejoblíbenější kniha a tak musím své hodnocení změnit! Upravit děj? Prosím! Ale rapidně změnit charakter postav a udělat z mého oblíbence totálního rasistického trotla? Tak to opravdu ne!!!
Popelka (2011) (TV film)
dvě hvězdičky.... a další tři na truc všem odpadářům....
100% blond (2005)
Tak nevím..... Už jsem toho viděl hodně, ale aby mi bylo trapně i za výrobce televizoru na který právě koukám, tak to se ještě nestalo... Bylo mi to puštěno asi ze škodolibosti a proto dávám mínus padesát procent. Nebo šedesát?
Velký závod 2 (1984)
Neskutečně zábavná pitomost....
Smrtící včely (2008) (TV film)
Strašná kravina... tři hvězdičky za Mallorcu....
Homolka a tobolka (1972)
Je mi trapně za rodinu Homolkových! Stydím se při sledování tohoto filmu! A tak to asi pan režisér chtěl!!!
Hogo fogo Homolka (1970)
Je mi trapně za rodinu Homolkových! Stydím se při sledování tohoto filmu! A tak to asi pan režisér chtěl!!!
Ecce homo Homolka (1969)
Je mi trapně za rodinu Homolkových! Stydím se při sledování tohoto filmu! A tak to asi pan režisér chtěl!!!
Paleček a obr (1972)
Jéjda.... Jak já se bál! Možná bych se bál i dnes....
Sněžná řeka: Sága rodu McGregorů (1994) (seriál)
No tak budu první... Je to podobné doktorce Majkí... Ale oni ti Australané, nejsou tak paranoidní... Krásná příroda, krásný příběh a krásná doba v krásném prostředí! Chci pracovat pro pana McGregora...