Recenze (496)
Tři přání pro Popelku (2021)
Neurazí, nenadchne. Kdybych neznala a nemilovala naši Popelku, možná by se mi to i docela líbilo. Takhle mě to nebavilo, celé to postrádalo šmrnc, vtip, lehkost naší pohádky a to obrovské kouzlo mladé Libušky Šafránkové a nejprincovatějšího prince mladého Pavla Trávníčka. Dala bych 2 a půl, zaokrouhlím nahoru.
Invalida (2023)
Tak brzvadný film z našich blízkých končin jsem už dlouho neviděla. Vyborne jsem se bavila od začátku do konce,v všichni byli přesní a Zdeněk Godlá je bozi. Kéž by se i u nás natočilo něco takového.
Vánoční výsadek (2020)
Film prostě vánoční romantická záležitost od Netflixu, žádné veledílo. Ale o level výš to zvedá fakt, že tahle operace Christmas drop fakt v reálu funguje a to už od roku 1952. A to je prostě skvělé, ne?
Nejlepší Vánoce na světě (2023)
Blbost, jako fakt. Strašná kravina. Ale kombinace Vánoce, covid, otrava doma mě činí vstřícnou, takže za dvě hvězdy. :-)
Nikdy neříkej nikdy (2023)
Ležím v posteli s covidem a koukám na vánořní romanťárny. Je to zcela specifická situace, která nepochybně ovlivňuje můj úsudek, takže se mi líbí téměř cokoli a rovněž u čehokoli, co zavání láskou, dobrem a štěstím jsem naměkko. A je-li to navíc zabaleno v atmosféře Vánoc, slzím, dojímám se a u toho se zdatně dusím, protože se vždycky rozkašlu. :-D Ale tohle bylo opravdu fajn, Tomáše Maštalíra zbožňuju a celé to bylo příjemné pokoukání.
Vánoční příběh (2022)
Ležím v posteli s covidem a koukám na vánořní romanťárny. Je to zcela specifická situace, která nepochybně ovlivňuje můj úsudek, takže se mi líbí téměř cokoli a rovněž u čehokoli, co zavání láskou, dobrem a štěstím jsem naměkko. A je-li to navíc zabaleno v atmosféře Vánoc, slzím, dojímám se a u toho se zdatně dusím, protože se vždycky rozkašlu. :-D Takže má hodnocení jakéhokoli podobného filmu v současné době asi vůbec není relevantní. :-D Ale to neva, za mě dobrý. I když teda ta sladkobolná tečka, kterak se kněz přizná k lásce a začne líbat svou lásku na půlnoční...to je fakt hóóódně mimo.
Tancuj Matyldo (2023)
Nádherný film. Všichni byli skvělí, ovšem Regina Rázlová a Karel Roden famózní. Pochopitelně jsem bulela jako želva, u posledních scén, jsem viděla maminku. Uff, skvělé.
Smrt v ráji (2011) (seriál)
Po přečtení několika recenzí tady jsem viděla první dva díly a rozhodně to sjedu celé. Protože, přesně jak tady někdo píše, je to bezvadná, originální vtipná pohodovka, v záplavě různých CSI nádherně občerstvující záležitost. Případy jsou zajímavé, prostředí tropického ostrova nádherné a hlavně to, jak krásně to funguje mezi hlavními postavami... Ben Miller v obleku je prostě jeden z nejroztomilejších a nejkouzelnějších detektivů, které můžete vidět.
Můžem i s mužem (2023)
Po večeru, kdy jsme v ostravském divadle viděly výborné představení Producenti a klábosení u vína až do rána, jsme si po probuzení s kamarádkou daly snídani, kafe a tenhle film. Viděla z toho asi patnáct minut a nedokoukala. Vyprávěla mi o tom a že by ji zajímalo, jestli to bude mít nějaký děj. Tak jsme se koukly. Zhruba po půl hodině, kdy jsem na to hleděla s otevřenou pusou a každou chvíli jsem pokládala otázky: co to je, kdo to je, proč to dělá, proč slaví narozeniny v bytě u cizí staré paní s cizími lidmi, jsem se ptát přestala. Jen jsme si říkaly, že tohle přece není film, tohle je jako divadlo. No, a pak jsem si tady přečetla, že to je divadelní hra Vandy Hybnerové, která si z toho udělala i film. Mám ji ráda, líbí se mi jako ženská i jako herečka, ale tohle byl fakt úlet. Nemyslím, že by se mi to líbilo v divadlo, ale tady se mi to nelíbilo přímo hrozně. Místy jsme se sice řezaly jako koně, ale to bylo napůl z nevíry, že tohle fakt někdo myslí vážně a hlavně: že na to někdo dal peníze. Kdybych se na to nedívala po flámu a s kamarádkou, asi bych to do konce nevydržela. Ta jedna hvězda je za opravdu dobrou Vandu Hybnerovou a za totálně "jeblou" ezo Kateřinu Hrachovcovou, která to snad ani nehrála. Bože, kde jsou ty časy, kdy jsem si u Života na zámku říkala, jaká je to šikovná mladá holka, ze které určitě něco bude. No... vlastně NĚCO z ní je. :-D
Úsvit (2023)
Byly jsme tři. Já jsem velmi spokojená, celou dobu jsem byla jako přikovaná, skoro jsem se nepohla. Intenzívní, skvěle zahrané, husa Marthy Issové má tu blbost jasnou hned v první větě. Eliška Křenková opravdu umí hrát! Mé dvě kamarádky moc ne (jedna vůbec, druhá napůl :-)). Čekaly historickou detektivku z první republiky a o tom to fakt úplně není. I když chápu, že tenhle film jednoznačně zařadit prostě nejde. Ovšem za mě vynikající záležitost. P.S. Scéna Elišky Křenkové s Jánem Jackuliakem nádherná, ta lidskost vás přímo zahltí.