Recenze (67)
Paroží (2021)
Rozžhavený jelen Větrník začne ohrožovat obyvatele obory, hajný nikde a vše řeší místní učitelka s bráchou od měšťáků. Krásný páchnoucí snímek o oregonské divoké noční fauně se zaměřením na spárkatou zvěř.
Psí láska (2020)
Kdyby ta nesympatická mužatka nebyla sprostá jako dlaždič, mohl to být průměrný dokument pro celou rodinu. Očividně dokáže v životě vycházet maximálně s těmi psy, kteří ovšem nemají moc na výběr, že? SPOILER: Jak já jí to přál, když to nedala.
Oni 2: Noční kořist (2018)
... ale jenom za tu muziku ...
Blok 99 (2017)
Masosviňský, rodinný. A tak to mám rád.
Bitva o Černobyl (2006)
Dech beroucí, znepokojivé... U některých dosud nezveřejněných záběrů tuhne krev v žilách.
Čekist (1992)
Jatka, lidská jatka.
The Living and the Dead (2006)
Tohle mě pěkně rozházelo. Ke konci jsem si už osvojil některé pohyby a grimasy mladého synáčka a hlavního hrdiny v jedné osobě.
C'est arrivé près de chez vous (1992)
Dokumentárně pojatý příběh nejužvaněnějšího masového vraha v dějinách. Nebojí se zobrazit hnus se vší syrovostí.
Dallas 63 (2016) (seriál)
Knížka je knížka, ale tohle se povedlo, i když je to trochu oholený, ale jinak by se to do osmi dílů nevešlo. Doufám, že to nepokazej natáčením další řady.
Fargo (2014) (seriál)
1. série 95% 2. série 95% 3. série 90%