Recenze (323)
Král (2019)
Až na to divný chování divnejch postav to bylo docela dobrý. Mohlo bejt víc akce a mordů, už dlouho tu nebyla pořádná středověká řež.
Perníkový táta (2008) (seriál)
nejlepší seriál všech dob, absolutně bez debat
Domek z karet - Série 6 (2018) (série)
vyhozenim Kevina to tvůrci podělali, o tom žádná, za tohle by jim měl někdo pořádně nafackovat. Nicméně tahle série není vyloženě špatná a byla napínavá až do finále. V poslední epizodě vám tvůrci prozradí konec již v úvodních titulcích, kde je najednou nový záběr na sochu Claire...
Hvězdná brána (1997) (seriál)
tohle je hroznej sranec, céčková laciná slátanina na úrovni argentinské telenovely
Polar (2019)
výbornej akční thriller
Boj s obry (2017)
jako nebylo to špatný, ale ta autistická holka mě pak už hrozně srala.. Přál jsem si, aby ji odvezli do blázince v kazajce
Hnüs (2019)
Miluju filmy o rockových kapelách a tenhle se povedl, výborně! Po Bohemian Rhapsody tu máme další kousek z rockových legend. Jen tak dál, příště můžou být Black Sabbath, Beatles čí Deep Purple, námětů je milion...
Než přišla bouře (2018)
no to byla nuda...
Příběh gangstera: Pat Tate (2017)
šňupání koksu, šoustání kurev a rozbíjení hlav, čistá britská škola, takhle to chodí u nás v Essexu
Máme na víc (2018)
křečovitý výkřik potratů z pražské kavárny, co neunesli drtivou porážku svého estébáka