Recenze (73)
CBGB: Kolébka punku (2013)
Srdcovka, totální! Ten Ron...neuvěřitelný.
Soudný den (2008)
Vrchol Béčkovosti.....Oujéééééééé
Insidious 2 (2013)
Nezklamal ani v nejmenším. Z horroru psycho a máme tu Hitchcocka pro 21. století. 4/5
Mob City (2013) (seriál)
Čistokrevnej noir žánr co tu dlouho nebyl. Jenom ten Mickey Cohen mi tam nesedí.
Vyměřený čas (2011)
Levicová verze Bonnie a Clyda. Navíc předávání času a pár dalších věcí je naprosto nedotaženejch.
Kick-Ass 2 (2013)
Nenítam ten "WOW" moment něčeho novýho jako u jedničky. Ale i tak, It was HELL OF A RIDE!
Thelma a Louise (1991)
Nemám rád Ridleyho, ani Gennu Davis ale tohle bylo moc fajn!
Insidious (2010)
Bububu foťák! A pak slušná cvrčkárna. Ó ano!
V zajetí démonů (2013)
Jsem Wan...Oujééééé. Nová horrorvá veličina co vám vymlátí mozek z Hlavy! Sice jsem se nebál ale je to nejlepší vymítací horror od Exorcisty! 8/10
Osamělý jezdec (2013)
Dlouho jsem tak nebavil! Vizuál, herci, prostředí, všě sedělo jak a kde má. Podceněný film, neuvěřitelným způsobem!