Recenze (71)
Chobotnička (1983)
Až na ten trochu ujetý konec, kde ženské ve spodním prádle zmlátí všechny strážné, jsem se bavil.
Dostanu tě, syčáku (1988)
Chcete jít po schodech nebo oknem? Několik skvělých vtipů, několik trapných "vtipů" dostává tuhle parodii do průměru. Když tohle srovnám s parodiemi dnešní doby (např. Disaster Movie), tak musím říct, že toto i například Nevyhrožuj je kvalitativně o 3 třídy výš. Ono vůbec starší filmy jsou na tom většinou líp, ale to je věc názoru.
Norbit (2007)
Ale jo, když si něco šlehnete, tak se na to dívat dá.
Super Mac (2010)
Neskutečná kravina, ale až na to že chtěl každému vykouřit, jsem se bavil.
Jak na holky (2009)
Zas tak špatné to nebylo, lepší jak jiné americké teenage "komedie".
Rockmánie (1994)
To je tak ujetý film, že nevím co si o tom mám myslet, nemůžu se rozhodout jestli odpad nebo 5*. A musím říct, že dabing byl opravdu otřesný.
Cesta do hlubin země Prométhea (2010) (TV film)
Děs a hrůza. Dialogy opravdový klenot kinematografie, horší jsou snad už jen v Růžové zahradě. Kostýmy bych i já ušil lepší, obzvlášť pro toho vypaseného plešouna a o vizuálních efektech, hudbě a hercích ani nemluvě. 1 hvězda jen proto že miluju fantasy.
Cemetery Junction (2010)
To tetování chci taky :-D . To mě prostě dostalo.
Divoška (2008)
Škoda že nejsou holky trošku vyspělejší, hned by se na to líp dívalo.
Poldové (2010)
Nesnáším uječené negry.