Poslední recenze (1 402)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Vlastně bych mohl zkopírovat hodnocení z jedničky. Zack Snyder pokračuje v mixu Sedmi statečných a Star Wars a to zcela okatě a bez nějaké výraznější invence. Akce je poměrně dost, film má celkem tempo, ale v ničem nepřekvapí a hlavně v ničem moc výrazně nezaujme. Snad je několika nelogickými kroky. Je to škoda, sci-fi není nikdy dost, nicméně na trojku určitě netrpělivě čekat nebudu.
Kde zpívají raci (2022)
Příběh opuštěné dívky, která sama vyrůstala v mokřinách Severní Karolíny. Její srážky s ostatními lidmi, nepochopení, ale i láska a nakonec i solidní krimi. Za mě velmi povedený snímek, který ještě umocní samotný závěr, po kterém je o čem přemýšlet.
Zabiják (2023)
Ano, je to dobrý film o nájemném vrahovi, který udělá zásadní chybu a pak se pustí do boje, aby ochránil sebe a svou milou. Řemeslně velmi dobré, chladné, Michael Fassbender s tím věčným německým kloboučkem vlastně taky fajn, některé akce jsou super (skvělá scéna s Tildou Swinton), některé jsou zase do detailu vymazlené. Ale.....tohle je přeci David Fincher a od něho to je prostě za mě málo, tady bych čekal na vysoké úrovni celých 118 minut. Solidní 3*.