Recenze (574)
AKA (2023)
2 hvězdičky přesně jen za vyproštovací misi v arabským brlohu, tam tvůrci přímo přeskočili svůj stín. Jinak je to bohužel generický až běda...
Fargo - Blanket (2024) (epizoda)
Beru celou tuhle sérii jako (ne) záměrnou a trefnou parodii na nabubřelej Yellowstone. Jinak výborně i přes občasnou doslovnost pracuje se zprofanovanými symboly tak, že jim vrací jejich původní dvojznačnost, např. páska právníka odkazuje kromě pirátů i na slepou spravedlnost, která v tomto připadě ale jednim okem vždy sleduje zájmy své zaměstnavatelky...
Vytoč mého agenta - Epizoda 5 (2024) (epizoda)
Zatím jasně nejvychytanější díl.
Můj přítel Monk - Pan Monk jde opět domů (2005) (epizoda)
Jeden z iniciačních dilů, viděl jsem ho snad 5x, protože nikdy neodolám, když ho opakují: kdybych měl někomu pustit jen jeden díl, vybral bych přesně tenhle. Obsahuje totiž všechno, co dělá Monka Monkem nejen z pohledu seriálu, ale i samotné postavy.
Rodina nindžů - Stopa (2024) (epizoda)
Zatím pecka projekt: v lehké nadsázce, ironicky, ale přitom emotivně i s jistou filmařskou bravurou zpracovaná modernizace ninja mytologie.
Příběhy starých hospod (2023) (seriál)
Buhulibý projekt.
Bratři Sunovi - Gymkata (2024) (epizoda)
Předčasnej vrchol celý série, kterej v sobě má úplně všechno a jestě o něco navíc.
Ambulance (2022)
Osobně tu cítím silný vibes Johna Woo v jeho nejlepšìch dobách. Čistá kinetická rozkoš, dějově a na(d) poměry Michaela Baye i emocionálně vybičovaná do krajností, i když tentokrát jsou ty extrémy v chování postav, zvratech a úhlech kamery nějakým zázrakem ideálnè vybalancovaný.
Jackie Chan - humor, sláva a kung-fu (2021) (TV film)
Sympatická svodka Jackieho života ... nevyhýbá se ani jeho politickému konformismu a rozporům mezi deklarovanými rodinnými hodnotami a životním stylem.
1670 (2023) (seriál)
Těsně před Vánoci ožil ve vší kráse duch Černé zmije.