Oblíbené filmy (10)
Pelíšky (1999)
Život je krásný (1997)
Opravdu krásný film, i když má skoro 2 hodiny, nenudil jsem se ani minutu. Benigni to zahrál a zrežíroval nejlíp jak uměl a místy jsem jenom žasl... A když přijde pasáž, kdy Quido překládá pokyny v koncetračním táboře, vyčaruje to úsměv na obličeji i největšímu mručounovi na světě. Ostatně jako celý film...
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Forrest Gump (1994)
Vesničko má středisková (1985)
Obecná škola (1991)
Moc krásný film. Vtipný, roztomilý a poučný. 80. a 90. léta byla na tento druh filmů vůbec povedená, takovéto filmy najdeme jenom v čechách, a jsem rád, že jsem o ně nepřišel. Kdo Obecnou školu neviděl, musí to co nejdříve napravit...
VALL-I (2008)
Mistrův syn (1978)
Sám doma (1990)
Sice jsem tento film viděl už asi 8x, stejně se na něj každé vánoce těším s mísou cukroví v ruce. Tohle dílo se prostě povedlo a pobaví každou věkovou kategorii. Mokrý banditi jsou k sežráni a malý Maculay Culkin také. Tenhle film prostě nesmí nikomu uniknout.