Poslední recenze (9)
Fargo (2014) (seriál)
Pilot: 100% Zbytek: 65% Tak trochu promarněná šance. Kdyby si zbytek série udržel alespoň poloviční tempo pilotu, klidně na úkor počtu dílů, mohlo to vypadat úplně jinak. Jinak ovšem poměrně povedená detektivka s vynikajícími hereckými výkony. Hlavně Freeman a Thornton hráli skvěle.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Prostředí tohoto snímku by se dalo přirovnat k našemu světu. Musíme dodržovat tuny předpisů, miliony zákonů a nařízení, a nespočet činností. Máme samozřejmě svoji "svobodu", ale ta je podle mě opravdu hodně relativní, protože "našemu léku v kelímku v doprovodu klasické hudby z ruky sestřičky stejně neunikneme". A ten kdo se pokusí nějak ze systému vyčlenit, toho prostě "zpracují", a jede se dál. Pokud nechápete co jsem chtěl říct (sám bych to nepochopil), podívejte se na film a pochopíte...
Obecná škola (1991)
Moc krásný film. Vtipný, roztomilý a poučný. 80. a 90. léta byla na tento druh filmů vůbec povedená, takovéto filmy najdeme jenom v čechách, a jsem rád, že jsem o ně nepřišel. Kdo Obecnou školu neviděl, musí to co nejdříve napravit...