Poslední recenze (27)
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Perfektní, co jsem čekal, to jsem dostal. Žádné zbytečné složitosti, žádné hluboké myšlenky, které by akorát odtahovali pozornost od perfektně zpracovaného vizuálu, který řemeslně naprosto skvěle využívá svůj potenciál. Prostě pohled do dvou tváří Sin City, kde vlastně zjistíme, že ta "dobrá" je vlastně úplně stejná a někdy i horší, než ta "spatná". Výjmečný film a skvělé hlášky Mickeyho Rourka :).
Lásky čas (2013)
Filmů jako About Time není nikdy dost, protože stále zapomínáme na to, že nejvetší dar co jsme dostali je čas žít a ten čas nesmíme promarnit. Děkuji za připomenutí a svkělý zážitek!
Vlk z Wall Street (2013)
Není to sice masivní dávka filmových symbolů, dramatu a řeči, jak jsme u Scorseseho zvyklí, ale o to větší dávka je tam humoru, vtipu, peněz a drog. Tří hodinová jízda ve stylu 90. let, která by se měla stát modlou a učebnicí dnešních tvůrců komedií. Když jsem šel do kina rozhodně jsem nečekal že mi dvojce Terence Write a Martin Scorsese dokáží potrhat bránici, samozřejmě k tomu přispěl i Leo, který opět potvrdil, že je vrchol současného herectví (ohromě se mi líbíl hned na úvodním pohovoru) a strašně rád bych byl přítomen u natáčení celé scény, kdy si s Hillem dají lemon.