Recenze (108)
Pouta války (2004)
Což o to, ona to nebyla až tak špatná filmařina.......ale myslím, že režisér by si měl před zahájením natáčení vybrat, jestli chce natočit film válečný, a nebo sci-fi......kombinace obojího nejde dohromady a ukázalo se to i v tomto snímku......
Můj život (1993)
Nezlobte se na mě, ale tohle je neskutečně nedoceněný film...... I proto jsem původní hodnocení čtyř hvězd změnil na hvězd pět. Jestli tohle někoho nechá chladným, tak je vážně morouz.....a přitom je divák provázen filmem nenásilně a bez stopy kýčovitosti.
Hořící keř (2013) (TV film)
Jedním slovem - bomba! Čekal jsem, že to bude filmový zážitek, ale že až takový..... Chvíli mi trvalo, než jsem si zvykl na Kotka, který ať chce nebo ne, tak je zařazen do úplně jiné škatulky, než kterou představuje postava v tomto filmu, ale to je problém spíš můj, než jeho. Tři a půl hodiny utekly jako voda a já po skončení poslední dílu jen koukal před sebe a litoval, že už je konec.....
StarDance aneb když hvězdy tančí (2006) (pořad)
Výstavní kousek, který ČT rozhodně jméno nekazí, a to přesto, že minimálně jednou hvězdou se na hodnocení podílí sám pan Marek Eben. Ačkoliv reality show, ukazuje lidskou dřinu a úspěchy lidí, kteří pro něj spoustu obětovali....narozdíl od jiných reality show, kde se lze k výhře prochlastat.....
Dědictví strachu (2006) (TV film)
Hodně slabé.....hraje si to na skutečný případ, a přitom v tom jsou takové hrubky....namátkou třeba: případ seriového vraha řeší v podstatě pouze jeden detektiv, na případu pracuje osobně zainteresovaný člověk, k dopadení vraha jede jediný člověk, vysoce ohrožené osoby nedostanou policejní ochranu....a takto by se dalo pokračovat.... Chtěl jsem dát dvě hvězdy, ale už tak špatný film dorazil neskutečně stupidní závěr.....
Trable v ráji (2009)
Odrazovalo mě poměrně slabé hodnocení (52%), ale nakonec jsem na to kouknul a nebylo to vůbec špatné....respektive to bylo velice dobré. První část (až do výpravy na ostrov nezadaných) byla na čtyři hvězdičky. Jasně, nesmíme ve filmu hledat kdovíjakou myšlenku a inteligenci, jde o pohodovou komedii, která si na nic nehraje a nemá ambice být něčím víc než pohodovou komedií. Během filmu jsem se bavil a o tom komedie je. Závěrečná část filmu už byla dost slabá a docela zkazila celkový dojem z filmu, ale i tak si to tři hvězdičky zaslouží.
Armádní akademie (2007)
Velké překvapení!!! Označení "německá komedie" není moc lákavé, ale tato byla opravdu velmi dobrá. Super nadsázka, Němci si dělají legraci sami ze sebe a opravdu jsem se skvěle bavil. Nebýt trapného hudebního závěru, dal bych hvězdičky i čtyři.
Dokažte mi vinu (2006)
Poměrně zklamání.... Mám rád filmy ze soudního prostředí, ale snaha, abych začal fandit grázlovi u mě určitě neuspěla. Loupežníci patří za mříže a ne z nich dělat hrdiny...
Kurs sebeovládání (2003)
Komedie, která není svému žánru nic dlužná. Jen vzácně se u komedie obravdu bavím a směju, ovšem této se to podařilo. Zapomenu na posledních 15 minut filmu, které byly téměř na odpad a s klidným svědomím dávám čtyři hvězdičky.
Jennifer's Body - Bacha, kouše! (2009)
Začátek tragický, vůbec jsem se nechytal a šíleně nudil.....postupně člověk zjistil jak se má na film dívat a dokoukat se to dalo, ale podruhé bych si to tedy nedal. Není to prostě můj šálek kávy. Megan Fox mi přišla asexuální, ač se mi všichni snažili vnutit opak. Herecky i vizuálně ji převyšovala Amanda Seyfried. Celkově to bylo slabé....ale musím uznat, že pokud je někdo fanouškem tohoto žánru, tak si asi klidně i dvě hvězdičky přidá.