Recenze (70)
Ženy na cestách (2010) (pořad)
Dokázal by mi někdo vysvětlit, proč má někdo potřebu cpát do televize ty nejhorší a nejotravnější ksichty, na které lze po republice narazit? Tohle nepochopím. Děs a hrůza.
Třetí princ (1982)
Celkem normální pohádka s ne úplně normálním dějem, aneb 3x Trávníček. Jen ta psychedelická hudba...ta je mučením pro slechy...
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Prostě super. Mohl bych tu psát dlouho, ale nemá to cenu. Poslední řady sice ztratily na šťávě, ale pořád to nejkoukatelnější v TV.
Tescoma s chutí (2009) (pořad)
Reklama s chutí.
Na nože! (2010) (pořad)
Ve srovnání s Ano, šéfe! to nemůže obstát. Bohužel, kromě pana Pohlreicha a Vaňka bylo celkové osazenstvo dosti nesympatické.
Kluci v akci (2005) (pořad)
Normální vaření, nic víc, nic míň.
Šéf na grilu (2011) (pořad)
Normální pořad o normálním grilování a s opravdu odbornými radami. Aspoň takhle by měl vypadat pořad o vaření. I Kluci v akci jsou slušným, použitelným a koukatelným materiálem. Babica, Vodouch, či Vaření s tatínkem co nám dále servírují jsou naprosté odpady.
Dexter (2006) (seriál)
Mám stejný dojem jako mnoho zdejších uživatelů...dlouho jsem se seriálu vyhýbal, doslech o hlavním hrdinovi-vrahovi a zvláštní obaly na DVD s usměvavým Hallem potřísněným krví...to bude blbost, říkal jsem si. Ale vysoké reference zde na CSFD i neustálý zájem okolí mne přinutil podívat. A bum, přímo rána pěstí. Vyklubal se z toho skvělý seriál s charismatickým hlavním představitelem, krásně temným soundtrackem a neobvyklou zápletkou, neprostou mnoha zohavených těl (a někdy i téměř nahých živých těl). Je to velice svěží počin v přílivu různých poněkud uniformních kriminálek. Za mne plná. A plná i pro M. C. Halla, za překonání těžké nemoci!
Vánoční koleda (2009)
Mne se to prostě líbilo. Jsou pod tím podepsáni moji oblíbení tvůrci a já z kina odcházel s příjemným zážitkem, trochu vylekán a s pocitem HappyEndu. Není to hitparáda, ale jako Vánoční film příjemná záležitost pro odrostlejší, kterým nestačí jen klasické pohádky :-)
Saxána a Lexikon kouzel (2011)
Nádherná kompilace strašného příběhu, naprosto nesympatické hlavní hrdinky a strašných efektů. Jestli chtěl pan Vorlíček udělat za svou kariérou hodně zk**venou tečku, daří se mu to náramně. Poslední tři filmy - samý odpad...pane Vorlíčku vys**te se už na to... EDIT: A po osobní reakci jednoho silně hloupého jedince z ČSFD, tak se Vám na to vy**** doporučuji dvakrát! Už to nemáte zapotřebí.