Recenze (70)
Zločiny v zahradách (2003) (seriál)
No tak tohle raději ne...ne že by to bylo zase nějak pitomé, ale tahle kombinace mne nepřesvědčila.
Temná bouře (2006) (TV film)
Čekal jsem C, dostal jsem C, které zas tak silně neurazilo. Na kouknutí ujde. Ale vyhledávat a opakovaně koukat asi nikdo nebude...logiku nehledejte, famózní triky také ne, ani oslňující příběh a dostanete film pro chvíle nudy, kdy nemáte chuť myslet a nijak extra se soustředit...
Paříž (2008)
Tak tenhle film úplně minul můj vkus...
Na vlásku (2010)
Jo, tak tohle se povedlo :-) A první zážitek v 3D byl senzační...
Návštěvníci (1983) (seriál)
Co k tomu říct, srdcová záležitost...výborné obsazení, skvělé triky, poutavý příběh a zábava...číslo 1 v českých seriálech. Jako menší jsem se nemohl dočkat dalšího dílu a trpělivě nahrával na VHSku. I jako pro dospělého pro mne seriál neztratil své kouzlo, a to se často nestává. Musel bych se profackovat, nedat plný počet bodů...
2010: Druhá vesmírná odysea (1984)
Tak mne teda 2010 bavila o několik řádů více než první díl...vesmírná tématika mne baví a podobných filmů je jako šafránu. Dobré obsazení, velmi pěkné triky, které neurazí ani po letech (ale na české Návštěvníky nedám dopustit!). Klidně bych se přimlouval za kvalitní remake a natočení všech čtyřech dílů. Škoda, že nemá nikdo odvahu se do toho pustit...
2001: Vesmírná odysea (1968)
Mám bohužel smíšené pocity. Vím, že je to velmi propracované, ale já se u toho prostě nudil. Mám z toho dost smíšené pocity a bohužel nějak vůbec nemám chuť se podívat ještě jednou. Třeba by to bylo podruhé lepší, ale ne, radši znova druhý díl :-)
Válka světů 2: Další vlna (2008)
Původně (aniž bych si o tom něco zjišťoval) jsem to bral jako pokračování Spielbergovy Války světů. Ale už od první minuty mi to bylo nějaký divný...ani původní Válka světů ve mne nevyvolala extrémní nadšení a tento slaboulinký odvar už opravdu nemá místo...přežít se to dá, ale asi těžko budete mít chuť na druhé kolo...
Válka světů (2005)
Tak od tohodle filmu jsem čekal trochu více. Ne že by to bylo špatné, ale něco tomu chybělo. Možná jsem rozmlsaný z ostatních Spielbergových filmů. A přitom se jedná o tématiku, která mne baví. Za příběh a jeho poutavost byl dal tak tři hvězdičky, za atmosféru některých scén bych dal jednu navíc. Ale za tu uječenou a neustále si stěžující holku, kvůli které jsem to měl chvílema chuť vypnout tu hvězdu zase strhnu. Nechám za tři.
Rio (2011)
Tento film byl pro mne příjemným překvapením. Těšil jsem se na něj už od doby prvních ukázek, ale trochu jsem se bál díky vlažným hodnocením zde. Nezklamal jsem se. Mám hrozně rád papoušky a veškerou tématiku jim se věnující. A tento film mne potěšil, dojal a velice pobavil. Příjemná jízda od začátku do konce. Příjemný český dabing včetně slušného českého přezpívání písní (to nebývá pravidlem, většinou je to příšerné). Celkově moc příjemný film, těším se, až vyjde na DVD, ten rád zařadím do sbírky...viděno v 3D kině. EDIT: Tak tento film jsem ještě důkladně zkouknul v klidu doma v HD. Ani na duhé, třetí podívání mne ani minimálně nenudil, právě naopak, výborné rytmy, barvy, které do celkového prostředí maximálně zapadají, báječné detaily (peří, křídla, pohyby - s papouškama jsem ve styku pořád a to jak toto skloubili s mimikou, která je pro příběh nezbytná je oslňující). Sice předvídatelný, ale pohodový a zábavný příběh se správným (ale ne žádným vnucujícím) happy endem jen celou šou provází. Doporučuji zhlédnout na televizi se skvělou barevnou paletou a pořádnými reproduktory, které doplní obraz rytmem samby. Hodnocení: Chybí mi tu nejmíň hvězdička navíc, pro mne se tento film stává srdcovkou. Děkuji autorům.