Recenze (1 406)
2Bobule (2009)
Je neskutečné, jak někdo dokáže v 94minutách zahlušit tolik skvělých herců. Trpěl, a přetrpěl až do konce.
Vyšehrad (2016) (seriál)
Trefa do černého ... Žloutek .... s Bílkem už jsem :D
Addamsova rodina 2 (1993)
A proto jsem se rozhodla tě skalpovat a tvoji vesnici vypálit :D Ty wole, to je prostě maso. :)
Addamsova rodina (1991)
Okouzlijící Wednesday a roztomilý Festr ... s nimi bych se nebál bydlet :D
Bitva o Sevastopol (2015)
Julija Peresild a její "smrtící" pohled. Uvěřil jsem ... Jeden ze snímků, kdy vůbec nevadí, že k realitě má tenhle kousek daleko...
Srážka planet (2011) (TV film)
Takže pro příště. Poslat tam hovno a ono se to vychýlí ... I když nebylo to myšleno jako satira?
Sunshine (2007)
Udělali zásadní chybu. Měli přistát v noci a na boha slunce by stačila jedna lahvička panenské moče, lehce řiznutá coca colou ... ale pokud jsem si v záblescích vášně všiml, tak mise splněna do posledního záblesku. Slunci přiloženo, lidstvo zachráněno ...
Boj o těžkou vodu (2015) (seriál)
Není ani co vytýkat, dodávat ... skvostně zinscenovaná válečná akce.
Temný Kraj (2017) (seriál)
V prvním díle jedna věta. Vražda, tady u nás? A pak to byl jeden sériový vrah za druhým ... a k tomu jim hrála hudba jak z kovbojky. A navrch jedna neuvěřitelnější postava za druhou ... v ještě neuvěřitelnějších příbězích. Ani ty "Stodolovi" na to neměli. Takže nakonec z toho nejlépe vybruslil Egon a Jan Novotný.
Marťan (2015)
Ten pocit, že praskne sklo a jste v prachu. Šílený pocit z nekonečné prázdnoty. V celku šíleně sugestivní zájezd na Mars. Uvěřitelný snímek se vším všudy. Tedy trochu to opět kazila všude přítomní Amerikanizace, ael co. Marťan je prostě skvělý film o skutečně neskutečné příhodě na Marsu.