Recenze (178)
Jack staví dům (2018)
Tak já bych to vykreslila spíš jako psychologické drama
Street Fighter: Poslední boj (1994)
Tak jsem si chtěla vyčistit mozek nějakým laciným filmem, ale tohle bylo i na mě moc
Stoker (2013)
Tak nevím, ale tak nějak si představuji TV film na Prima LOVE
Maják (2019)
Opravdu kvalitní psychohoror s podstatou dokonalého šílenství
Drákula (1979)
Ať žije Coppola z 1992, to se nedá vůbec srovnat.
Dracula (1992)
Nejlepší ze všech Dráculů a že jsem jich viděla, je to zpracováno až autenticky jakoby podle zkutečnosti s vynikajícím obsazením
57 vteřin (2023)
Škoda Freemana pro takovýhle laciný film, kvůli něj jsem film shlédla a na celé čáře zklamal
Gauneři (1992)
Výborná krvavá krimi komedie, tak jsem se dlouho nezasmála. Pan Růžový to prostě jistil !
Enter Nowhere (2011)
Fantastická hra s časovým paradoxem, velmi působivé sci-fi drama.
Baby Blues (2008)
Nedivím se, že někdo ze 4 dětí zešílí.