Recenze (793)
610 metrů nad zemí (2022)
Vylez nahoru byl super, nemám rád výšky, bylo to fyzicky nepříjemné.. tam to bylo za 5..ale pak s každou přibývající scénou šlo hodnocení bohužel dolů.. už to bylo nekreativni, stokrát viděné, jen v jiném prostředí..zklamání.. našlápnuto to mělo skvele:(
Šťastně až do smrti (2022)
Zvratu tam bylo hodně konec už byl neuvěřitelný ale bavil jsem se a chtěl jsem vidět více a vice a to je hlavní:))
Assailant (2022)
Casper hraje dobrého zaporaka který tu za me dělá celý film..jinak je tu hodně nelogicnosti ale konfrontaci filmy mám hodně rad..skoro jsem šel ještě o hvězdu více.. kdyby ty postavy nedelaly tak blbě rozhodnutí:(
Follow Me (2020)
Nebylo to špatně, jen tak od poloviny jsem přišel na ten twist a pak zbytek filmu jsem si jen všiml těch detailu jak to ti lide udělali...:)
Watcher (2022)
Slabší tři hvezdy..jediným plusem je tiziva atmosféra Bukurešti:)
KIMI (2022)
prvni tretina filmu jeste zajimava, ale pote co se dej zacal odehravat na vetsi plose tak uz me to tolik nebavilo:(
Smyčka (2014)
Konec jsem pochopil ale přišlo mě to takové nijake a způsob jak k tomu došlo byl doslova časově ubijejici..nuda s náznaky potencialu:(
Hour of Lead (2020)
ale jako jo..konec jsem uhadl asi v pulce ale bavil jsem se celou dobu:)je videt ze film nema moc velke ambice, nastesti nerozjizdi jeste vetsi fantasmagorie a az ke konci to zacne byt trosku pritazene za vlasy:)
Death of Me (2020)
nedokoukano..prvnich par minut zajimave rozehrava dej..ale pote se to zacne tocit v ruznych nerealnych vyjevech a to me nudilo..vypnuto cca 20 minut pred koncem..:(
The Lie (2018)
tusil jsem jak to dopadne, ale film me celou dobu drzel v nejistote, ze se muze stat vlastne cokoliv..a ten konec je vlastne bozi..:)