Recenze (21)
Princezna D. (2021)
Já se strašně divím, že jsem tenhle film dokoukala do konce. Asi teda na 3 pokusy ale klaplo to. Kristen Stewart mi tam strašně vadila. Její grimasy, pohyby, všechno. Posledních asi 30min celkovy dojem ale dost zvedlo. Pár hezkých scén, třeba ta s tancem. Proto nakonec dávám 3*. Ale furt je toho dost málo, co se mi na tomhle filmu líbilo.
Dej mi své jméno (2017)
Jsem ráda, že jsem tenhle film dokoukala. První hodinu jsem se u toho trápila ale pak se to začalo pomalu rozjíždět. Vrchol filmu byl pro mě závěrečný rozhovor s otcem. Kdyby každé dítě, kluk, holka měli takový vztah s rodiči, svět by byl o něco krásnější místo.
Panství Downton (2019)
Rozloučení se se seriálem s noblesou a grácií.
Až na dno (2017)
Až na úplné dno se u mě tenhle film nedostal. Ale velké bohužel. Potenciál tady byl - James McAvoy a Alicia Vikander. Oba skvělí herci. I ta špetka romantiky se našla. Ale jako celek - film o ničem.
Proč právě on? (2016)
Už dlouho jsem se u filmu takhle nenasmála. James Franco je prostě výbornej, scéna s krmením slepic perfektní. Tahle role mu byla ušitá na míru. Nemůžu jinak než 4*.
Panství Downton (2010) (seriál)
Ze začátku mě tenhle seriál moc nebavil, ale nakonec jsem ráda, že jsem ho dokoukala (alespoň 1.řadu), protože mě hodně mile překvapil. A ta úvodní znělka mi bude ještě dlouho hrát v hlavě. Po shlédnutí 2.řady mi nezbylo nic jiného než dát plný počet.
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Ani nevím, za co ty 2 hvězdy dávám. Všechno to, proč se mi první díl Pirátů z Karibiku líbil, tohle postrádalo. Pro mě ztráta času.
Lví král (1994)
In the jungle, the mighty jungle, the lion sleeps tonight...:)
Princezna a bojovník (2000)
Podle celkového hodnocení a filmu NEBE jsem od Princezny a bojovníka očekávala příliš. I ten debilní název sem překousla. Ale přišlo mi to celé zbytečně zdlouhavé a bez šťávy. Ale vyplatilo se dokoukat to až do konce, posledních 10 minut jsem si užila a zvedlo to celý dojem filmu. Kdyby jen ten závěr přišel o něco dřív a ne až po 2 hodinách, které se šíleně vlekly...
Zkažená mládež (2007)
Musím srovnávat se Zlem mezi námi, a na ten film prostě Klass nemá. A to i přes silný a skutečný příběh a to, že je to první film, který ve mě vyvolal dávicí reflex.