Recenze (768)
Arrow - Doznání (2019) (epizoda)
Vcelku solidní epizoda, hlavně co se týče výstavby kostry příběhu. Byť je samozřejmě trochu úsměvné, že po x-letech a stovkách zabitých, nebo zmrzačených noname generických žoldáků, securiťáků, ale i policistů, se najednou strašně řeší smrt dvou hlídačů, kteří se nijak neliší od té kupy mrtvol, kterou už za sebou Oliver a jeho tým zanechal.
Ant-Man (2017) (seriál)
Série kraťasů se zaměřením na nejmladší publikum. Zřejmě jediným smyslem této mikrosérie bylo upozornit na plnohodnotný ant-manův film. Oceňuji ale příjemnou animaci stylizovanou do oldschool novinových komiksů.
Legendy zítřka - Egg MacGuffin (2019) (epizoda)
A s touto epizodou přichází jedno dnes již klasické ponaučení - nechovejte se k lidem s nimiž pracujete jako k rohožce na čištění bot, jinak si vezmou zpátky svou useknutou bradavku a stanou se noshledy pekelných démonů. Jinak se už těším na démonického Raye v dalších epizodách.
Justice League vs. the Fatal Five (2019)
Nijak neurážející částečný crossover s u nás ne příliš známým seriálem Legion of superheroes. Na špičku žánru nicméně tenhle animák bohužel nedosahuje. To však samozřejmě neznamená, že by neměl povedené momenty, jenže jako celek se bohužel z průměru nevymanil.
Zelená kniha (2018)
Docela dobře chápu, proč tahle hollywoodská pohádka dostala Oscara, byť já bych ho určitě nepřiznal, nicméně stejně tak dobře dokážu pochopit to rozhořčení Spika Lee a to proč při vyhlášení opustil sál, protože tohle neškodně bezzubé znázornění tehdejšího (a někdy bohužel i současného) rasismu v Americe, má k realitě opravdu míle daleko. Možná dokonce tolik, kolik spolu Tony Pysk a Doktor najezdili v tom nablýskaném oldsmobilu. Tím ale samozřejmě neříkám, že se mi Zelená kniha nelíbila, naopak bych na ní bez okolků poslal kohokoliv z přátel.
Legendy zítřka - The Getaway (2019) (epizoda)
Další povedená epizoda tentokrát vzdávající hold všem těm "únikovým" 60. a 70. filmům.
Legendy zítřka - Séance & Sensibility (2019) (epizoda)
Právě kvůli podobným vylomeninám a komediálním prvkům předpokládám většina lidí ještě seriál sleduje. Ta snaha o "osudovost" první série byla velká chyba, naopak větší nadsázka Legendám sedí.
Chirurgové - Chci nový lék (2019) (epizoda)
Tohle byl scénáristicky zvláštně nedotažený díl. Meredith provádí rekordní operaci, ale vlastně to je dějově i příběhově zcela zbytečné a upozaděné. A do toho ten "geniální" nápad, ukázat štědrost milionářského synka Jacksona tím, že daruje bezdomovci, který zachránil malé dítě, kempingovou výbavu? To jako vážně?
Arrow - Spartan (2019) (epizoda)
Ok, generál je "sympoš" a celá tahle Spartanova linka, byť zoufale předvídatelná, byla příjemným zpestřením jinak nepříliš záživné epizody. Nepřímo jsme se taky dozvěděli, jak se "big brother" Archer dostane do špatných rukou v budoucnu (opět zoufale laciné flashforwardy ještě ozvláštněné tím hereckým peklem v podání Kathrine McNamarra v roli Mii Smoke).
Legendy zítřka - The Eggplant, the Witch & the Wardrobe (2019) (epizoda)
Chápu, že pro někoho může být nákup v Ikea a pod. osobním očistcem, ale mně to zase až tak vtipný nápad nepřišlo. Ostatně celý díl se řešila hlavně náprava vztahu Avy a Sary, což není zrovna úplně příběhové terno. Na druhou stranu musím autory pochválit, že zkusili trochu zaexperimentovat a v dalších epizodách se zřejmě dočkáme superklaďase Raye v nevědomé, nechtěné roli záporáka.