Recenze (218)
Predátoři (2010)
To snad lze brát jenom jako parodii :-)
Noční můra v Elm Street 2: Freddyho pomsta (1985)
Nejslabší noční můra. Vlastně to ani není noční můra, když Freddy neřádí ve snech.
Souboj Titánů (2010)
Nemůžu jinak, žádná atmosféra, nelogický děj, černý Paegas?!. Ani Bubo tam nenechali :-( A co tam pohledával Hádes to vážně nevím.
O kapitalismu s láskou (2009)
Karl Marx by měl radost! Další Moorova pohádka o tom, jak zlotřilí kapitalisté okrádají chudé dělníky. Podle něj je správné si půjčovat a nesplácet, a když po mě někdo bude chtít ty peníze zpět tak ho prohlásit za gaunera :-) Ekonomii ani principům volného trhu vůbec nerozumí a když mu dojdou argumenty tak si pozve pár černoprdelníků, kteří prohlásí kapitalismus za hřích a hotovo.
Sherlock Holmes (2009)
Tohle nejsou Holmes a Watson.
Plán 9 (1959)
Tento film je škoda hodnotit. Ale když už jsem viděl film Ed Wood tak jsem musel shlédnout jeho "dílo".
Vraždy v Londýně (2004) (seriál)
Ruce pryč!! Tohle není britská detektivka, to je nepovedená variace na americké kriminálky. Ani nevím co mi vadilo víc, jestli nesympatické hlavní postavy, vyloženě debilní scénář, absolutně nechutná kamera, střih, rušivá hudba a ještě spousta dalších věcí. Fuj, nikdy více. Ať žije Tom Barnaby.
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Ne tak dobré jako Dvanáct opic nebo Brasil ale stále nadprůměrný film 90%
Charly (1968)
Oproti vynikající předloze slabší.
Ledová smrt (2006)
Slušný atmosférický horor v nádherném horském prostředí.