Recenze (159)
Spolu (2022)
Filmu bohužel ubližují vyložené nesmysly ve scénáři, jinak ale opravdu solidní herecké výkony.
Koruna - Sleep, Dearie Sleep (2023) (epizoda)
Dojemné a silné rozloučení s tímto skvělým seriálem. Bude se mi stýskat.
Světáci (1969)
Geniální komedie, jasně v top 10! Nesmrtelné hlášky a herecké výkony. Srdcovka. A obsazení Oldřicha Nového je pohlazením po duši.
Tři zlaté dukáty (2023) (TV film)
Za mě o něco lepší, než stědrovečerní "klíče". Nešlo o klasickou pohádku. Za sexy baču🙂body nahoru, Julie byla taky fajn, krásné lokace.
Moulin Rouge (2001)
Opulentní filmová jízda, božsky zakomponované písně a fantastický ústřední pár-Ewan má nádherný hlas. Soundtrack nutností!
Vánoční prázdniny (1989)
Vánoční klasika, která u nás každoročně nesmí chybět. Ovšem pouze starý dabing.
Jih proti Severu (1939)
Pohrobek to vystihl dokonale.
Osobní strážce (1992)
Film mého dětství, z nostalgie plný počet.
Vražda na Eigeru (1975)
První půlka mi přišla lehce šílená i zdlouhavá, až od Eigeru mě to chytlo, výborná atmosféra, takže zprůměrováno na tři hvězdičky.
Arvéd (2022)
Nedokoukala jsem, vydržela jsem zhruba 30 minut.