Oblíbené filmy (10)
Jméno růže (1986)
Je to film, který jsem viděl několikrát a rád se k němu vždy vracím. Má výbornou atmosféru opuštěného opatství kdesi v horách, kdy místo nám nemůže být sděleno, pro to co se tam dělo. Napětí ve filmu neustále graduje, režisérovi se podařilo skloubit historický a kriminální film do jednoho výborného snímku. Atmosféra s přibývajícími úmrtími je neustále hustější a hustější. Výborné výkony Conneryho a Slatera (už nikdy jsem ho neviděl tak dobře zahrát). Prostě je to kultovní film, který se neokouká, i když je znám konec vyšetřování.Jen dodávám, že knihu jsem ještě nečetl, proto nemůžu srovnat, ale jako film, je to vynikající dílo, které je u mě už 20 let na prvním místě!!!
Zelená karta (1990)
Já moc romantické komedie nemusím, ale tahle mě dostala. Bavila mě od začátku do konce, byla vtipná se spoustou výborných dialogů a scén. Hlavně nebyla naivní, jako většina rom.kom.! Opravdu skvostné jsou herecké výkony Andie a Gerarda. Weir opět dokázal, že točí kvalitní filmy.
Statečné srdce (1995)
Skvělý film se skvělou hudbou! Když jsem to poprvé viděl v kině v dolby, tak to byl neskutečný zážitek a šel hned 2 x po sobě! Seděl jsem v kině jako zařezaný, bavilo mě to každou vteřinu, Mel Gibson hlavní role a režie - super kombinace. Nejlépe natočené bitvy, co jsem kdy viděl! Prostě hotový historický skvost, při závěrečném "Freedom", mě naběhla husí kůže a ukápla slza, opravdu mě to dojalo!
Přežít (1993)
Neuvěřitelný příběh podle skutečné události. Je neskutečné čemu se dokáže člověk přizpůsobit a co přežije! Mrazivá atmosféra filmu a dojemný konec s botičkou( i když ty helikoptéry z poza obzoru, typičtí američani). Mám rád filmy podle skutečné události ...
Bounty (1984)
Pěkné zpracování historické události, výborné herecké výkony, hlavně Hopkins a Gibson , krásná příroda a nezapomenutelná hudba Vangelise.
Okno do ložnice (1987)
Velice napínavá kriminálka, má to tu správnou atmosféru a celý film neustále graduje. Velice se mě líbil Steve Guttenberg, který mě překvapil, jak umí zahrát vážnou roli (do té doby jsem ho viděl jen v komediích). Viděl jsem to kdysi v kině a dodnes vzpomínám na ponurý, dešťivý Baltimore a velice nesympatického zrzavého vraha s bílou tváří.
Pelíšky (1999)
Nejlepší český polistopadový film! Skvělé herecké výkony, výborný scénář a neskutečné hlášky ! Kodetova a Duškova životní role ! Tak si představuji ideální komedii s jemným českým, inteligentním, humorem.
Zvíře (1977)
Podle mě nejlepší komedie s J.P. Belmondem. Scéna jak hraje kaskadéra na schodech a dole zhýčkanou hvězdu Bruna F. je nezapomenutelná.
Poslední Mohykán (1992)
Skvělý film s ještě skvělejší hudbou. Neodolatelná Cora v podání Madeleine Stowe, do které jsem se platonicky zamiloval :-)! Prostě skvostný film!!!
Lítám v tom (2009)
Z Reitmana roste PAN režisér, který má velký cit pro životní témata. Clooneyho moc nemusím, ale v tomto filmu si mě získal, zahrál to skvěle a také mě velmi okouzlila Vera Farmiga. Fajn film ze života.