Poslední recenze (80)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Absolutně nerozumím tomu hodnocení zde.. ??! Dobře provázané s Man of steel. Ben Affleck coby Bruce Wayne je naprosto v pořádku i před počáteční nejistotu dosazením ho do této role. Dějově až na malé chybičky naprosto v pohodě, herecky dobrý průměr s výborným Jesse Eisenbergem coby Lex Luthor. Hudba Zimmera naprosto skvělá a zcela zapadající do každého okamžiku. Zcela dostačující úvod k Justice League a proto minimálně 80% zcela po právu... PS: přestaňte si hrát na to, že píšete nějaký recenze.. pokud jdete na film do kina a dáte tomu 1 hvězdu.. tak v tom kině nemáte vůbec co dělat.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Po shlédnutí prodloužené verze filmu, jsem se ujistil, že 4* jsou zcela zasloužené. Prodloužená verze dává filmu úplně jiný rozměr a zážitek a to hlavně v jeho druhé polovině. Hobit nikdy nedosáhne kvality PP a ani nemůže ale tohle rozloučení se středozemí je aspoň trochu dostačující.
Purpurový vrch (2015)
Musím na rovinu říct, že mě to hodně zklamalo a poměrně velkou část sem se v kině nudil. Od Guillerma jsem čekal nějakou pořádnou jízdu tak jako v každém jeho filmu ale bohužel zde to chybí. Zbytečně dlouhé, předvídatelné. Takový malý kousek másla namazaný na příliš velký krajíc chleba... jediné plusy jsou herecké obsazení v čele s Tomem Hiddlestonem a částečně efekty.