Recenze (251)
Pavoučí teror (2002)
Tohle že je teror? Spíše smutné zklamání...Ve filmu se objevuje stokrát používáná struktura pracovního zaměření herců známá z dalších a hlavně slabých filmů. I dějová linka se chová podle obdobných scénářů, zkrátka pavoučí teror se bohužel zařadil k béčkařům...35%
Pokoj 1408 (2007)
Mírně nadprůměrný film bez nějakého nápadu. Je sice fajn, že se nejednalo o žádný krvák, ale film se nejspíše zbytečně táhne dlouhou linií psychiky, která je bez nějakého většího napětí. 60%
Michael Jackson: Number Ones (2003) (video kompilace)
Obrovskou škodou je, že Jackson šel do popu. Kdyby si vybral žánr více na úrovni, mohli jsme se díky jeho talentu dočkat i hudebních skvostů. Každopádně i přesto, že je to pop, je to doba, na kterou dnes už rád vzpomínám(jednalo se o kvalitní pop), protože nyní na místo popu nacházím pouze shit, bláto, humus, vrchol nevkusu a různé jiné sarapatičky označující se jako hudebníci popu. 80% nejenom za Number Ones ale za celou tvorbu a také za velmi dobré klipy.
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Stále horší než ten třetí díl. Chvilkami je film nudný. Najdou se zde dobré pasáže, ale vůbec zde nenacházím v průběhu filmu nějak lépe podané temno. Každopádně jako celek se film dá shlédnou. Není to špatné, ale bohužel větší esa, která by se ujala role a trochu se odchýlila od knihy bohužel prostě nejsou. 65%
Asterix a Vikingové (2006)
Je to lepší než poslední animovaný film z roku 1994. Bohužel to je tak všechno, co lze říci. Oživení Asterixe do dob jeho dobrých kvalit se nezdařilo. 50%
Asterix dobývá Ameriku (1994)
Takřka totální zničení Asterixe. Ve filmu se vyskytují stokrát už známé pasáže bez nějakého nového nápadu a navíc snížené na nižší úroveň než se vyskytovala u předchozích(narozdíl od tohoto filmu vtipných) dílů. Vše podtrhuje katastrofální dabing uváděný na TV Prima. Objektivních 35%(možná-autoři, teda vlastně ničitelé asterixe by zasluhovali daleko méně).
Krtek chemikem (1974)
Jak já toho krtka měl rád, dobré dětství. 85%
Gran Torino (2008)
Výborné. Ikdyž pro ostřílenějšího milovníka filmů odhadnutelný závěr, jedná se o ten z lepších filmových kousků. Kupodivu mi tam pasovalo i to patriotství. 88%
Proces H (2009) (seriál)
Bohužel jsem celý projekt zdaleka neviděl a mrzí mě to a doufám, že to v budoucnu co nejdříve napravím. Tyto díla je potřeba podporovat. 95%
Cesta do pravěku (1955)
90% Na tu dobu se jednalo o veledílo, škoda jenom, že bez financí to dál nešlo....