Recenze (251)
Dráček Šikuláček a Méďa Oliver (1983)
Pro děti fajn. Jako malýho mě to bralo.
Komisař Rex (1994) (seriál)
"Filosofie" SUPERDOG. V tom bude ta základní chyba tohoto seriálu. Vím, že pes dokáže člověku pomoc, ale tohle je trošičku moc...Kdyby policejní psi vyřešili takhle všechny grázli na světě, bylo by to fajn...18%
Mumie: Hrob Dračího císaře (2008)
Tak dlouho se tahá za ucho, až se ucho....Tohle byla zase ale slabota! Natahování série mumie očividně neprospělo. 30% Bohužel.
Herkules (1995) (seriál)
Jako malý kluk byla i spokojenost. Nyní už tomu tak není...29%
Xena (1995) (seriál)
Jako klučinovi se mi to líbilo. Nyní již chápu, že tomu dost chybí.....(ale tehdá to svoje splnilo). 20%
Garfield a přátelé (1988) (seriál)
Už to není ten Garfield z komiksu(něco už mu chybí), ale i přesto to není tak hrozné. Je to pro děti. Sem tam zábavné. Dobrý dabing. 60%
Garfield ve filmu (2004)
Tak už i na Garfielda došlo. Možná bych dal 2 hvězdičky, ale to by nesmělo jíti právě o něj. Garfield měl totiž svůj dobrý styl. Teď na něj nalepili nálepku slizoučkého filmu a právě to je HAMBA! 15%(jsem totiž znechucen, jak se zase něco pohřbilo)
Hogan má pravdu (2005) (pořad)
Příběhy z mlsané rodinky. 20% Od toho se vše odvíjí.
Telebazar (2003) (pořad)
Vybrané reklamy bývaly výborné a vtipné. Málokrát se nějaký výběr reklamy nepovedl. Zbytek pořadu záležel na tématice, takže jak kdy. Pokud bych měl hodnotit Telebazar zaměřený na reklamy, bylo by to i za 4. Jeho potomek Kinobazar byl však výběrem z filmů jen ubohým příbuzným tak za 2. Celkově mi pasuje ta trojka.(Reklamy 85%), celek 50%
Fotr je lotr (2000)
50%