Poslední recenze (20)
Hořící keř (2013) (TV film)
Už jen fakt, že si nedokážu vybavit dlouhou dobu zpětně nic "českého", na co bych se koukal s takovým zaujetím a se zatajeným dechem, jako právě na tuto minisérii, musím dát nejvyšší hodnocení.
Černá hodina (2011)
Tohle se opravdu nepovedlo. Nedokázal jsem se sžít s postavami, a tak mi vlastně bylo i jedno, jestli budou "rozprášeni". Nejenže režisér nedává žádný prostor postavám, ale ani ději. Jako by chtěl mít všechno rychle za sebou a tak dochází k mnoha nelogičnostem. Dialogy jsou opravdu úsměvné a v momentě, kdy se na scéně obejvují Rusové, jde to všechno do kytek. Emílek Hirschů by se měl vrátit ke kvalitnějším látkam, jak jsem na to u něj býval zvyklý. 2/10 za efekty a vylidněnou Moskvu.
Sucker Punch (2011)
Snyderovky mám rád, ale Sucker Punch je prostě průser, film ničím nezaujal, děj nezáživný, jednoduchý, předvídatelný a tzv. "zpomalovačky" mi už lezly pořádně krkem, ve 300 to fungovalo, zde už nikoliv. Na můj vkus až příliš překombinované, přeplácané a dost možná i zbytečné. Jak moc jsem byl spokojený u Wtachmenů, tak moc jsem zklamý u Sucker Punch.