Poslední recenze (16)
Pomsta: Milostný příběh (2017)
To jsem si zas naběhl. Marně jsem doufal v hodnocení 54% (u filmů s Cagem rozhodně silný nadprůměr) a místo toho jsem dostal polomrtvého Cage,který oplývá energií asi jako pacient po lobotomii.Dále opravdu skvělý a originální příběh o znásilnění dívky a následném soudním procesu.....zápletka kterou jen tak nikde neuvidíte.A hlavní hrdinka? ...no ze začátku působí velice sympaticky než se z ní ale bohuzel stane duševně narušena osoba. Prostě ve filmu není nic co by mohlo zaujmout, takže mi nezbývá než tenhle film vřele nedoporučit. Za mne 30%.
Očista (2013)
To ale byla zas pí...ovina.Vynecham námět, který je naprosto absurdní, ale když popustíme uzdu fantazii, tak dejme tomu. Co ovšem nespraví ani ta nejdivočejší fantazie je naprosto stupidní a zcela iracionální chování většiny hlavních postav. Až jsem si ke konci začal přát, aby je fakt někdo odprásknul.
xXx: Návrat Xandera Cage (2017)
Mozek při sledování potřebovat nebudete,ale nuda taky nehrozí.Vzhledem k pompézním akčním scénám prošpikované počítačovými efekty,které se na vás valí jedna za druhou,vám film rychle uteče a vy tak snadno strávíte tuhle hollywoodskou jednohubku.
Poslední deníček (1)
Začínáme!
Dnes jsem přidal svůj první komentář.Mám z toho fakt radost.Nejradeji bych napsal komentáře ke všem filmům co jsem viděl,ale bohužel jsem dost línej,takže realným odhadem to vidim tak asi na jeden komentář z deseti.....no ještě uvidíme!