Recenze (149)
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Na dvojce je jasně vidět větší rozpočet narozdíl od jedničky, která se točila v Praze. Ale u Hellboye se naštěstí "velikosti" filmu nemusel podřídit příběh, tim pádem dopadla Zlatá Armáda ještě o ždibíček lépe, než jednička.
Hellboy (2004)
Hellboy je výborný lehce stravitelný akční film, je cool, vtipný, příběh neni hloupý...Hellboy je fajn,doporučuji.
Teletubbies (1997) (seriál)
"Ještě jednouuuu, ještě jednouuu!" A každá epizoda je hned dvakrát tak dlouhá XD
Velmi křehké vztahy (2007) (seriál)
Víte co je divný?..že můj otec je k filmům velice vybíravý, ale na tuhle s prominutim výsostnou kokotinu se dívá pořád.
Terminátor (1984)
Jedním slovem : Řežba!
Rain Man (1988)
S Dustinem Hoffmanem jsem po celý film cítil.
Zelená míle (1999)
Já plakal! :)
Kmotr (1972)
Film o tom, jak to v tý mafii doopravdy chodí.
Forrest Gump (1994)
Tady není co říct, ostatní už vše řekli za mě :)