Recenze (753)
Dukla 61 (2018) (TV film)
Já jsem havíř, kdo je víc.... chudáci chlapi, kvůli zkurvenym plánům takové neštěstí! Mocipáni se nepoučí z minulých chyb, jen si převlékli kabáty, verbež jedna!
Renegáti (2017)
Taková haluzová akční pohádka pro dospělé, ale to téma a zápletka, to prostě nemělo chybu! :)
Cesta bez návratu (2017)
Skvělé psychologické drama! Co jste jako čekali? Komando?
Scream for Me Sarajevo (2017)
V době, kdy západní Evropa žila v podstatě v blahobytu a ta východní se vzpamatovávala ze 40leté nadvlády komunistů a budovala tržní hospodářství pod stínem nové demokracie, se pár hodin jízdy od našich jížních hranic odehrávala nepředstavitelná zvěrstva na obyčejných lidech a zuřila tvrdá etnická válka na bývalém území tehdejší Jugoslávie. Právě v tom čase, kdy bylo Sarajevo obléháno ze všech stran, vyrazil do té válečné zóny uskutečnit koncert nejslavnější zpěvák skupiny Iron Maiden - Bruce Dickinson jako sólový zpěvák, aby potěšil místní lidi, kteří denně museli přežívat v nepředstavitelných podmínkách. O tom je tento dokument, který byl promítán dnes v kinech a zanechal nejen ve mně hluboký odkaz. Dokument má silnou atmosféru, je dobře zpracovaný a sestříhaný a nejednou se mi svíralo hrdlo. Pamatuji si na jednu větu Sarajevského návštěvníka koncertu - tento koncert byl jedním, z nejkrasnějších momentů té odporné války a proto opravdu klobouk dolů, Bruce má prostě pořádný koule a udělal tehdy sice vysoce riskantní, ale moc správnou věc! Tato válka neměla vítězů ani poražených a je hlubokým varováním, co se může dít ještě tolik desetiletí od 2.světové války!! Starší ročníky až po Husákové děcka si budou pomatovat minimálně ze zpráv alespoň špetku událostí z tehdejší válečné Jugoslávie, ale pro ty mladší, které to zajímá a jelikož jsme na filmových stránkách si dovolím vypsat pár filmů, ,které jsem viděl a které přibližují hrůzy války v Jugoslávii - Harrisonovy květy, Válečníci (1999), Vítejte v Sarajevu, Ve službách legie (Savior), Zásah do srdce, Jako bych tam nebyla či později natočené s mnoha flashbacky - V zemi krve a medu, Lovci stínů, Za nepřátelskou línií nebo Rezoluce 819.
Zmenšování (2017)
Nesmírně jsem se těšil, bohužel těšing vystřídalo postupné zklamání při sledování tohoto očekávaného filmu. Jde o to, že i když jsou herecké výkony velmi dobré a náboj z efektu zmenšování a fyzického kontrastu působí z počátku na jedničku, tak se celý děj ubere naprosto jiným a neočekávaným směrem. Tohle mohl být super trhák, ale zkazil to scénář, který se pro takový film prostě nehodí. Za mě naprosto nevyužitý potenciál a velká škoda, že z působivého traileru a ojedinelého nápadu se stala kýčovitá psychologická komedie. Naštěstí jsem za to nedal 179kč v kině :)
Všechno nejhorší (2017)
Normálně bych dal za tři, ale mám rád jakékoliv hrátky s časem ať už jsou to časové smyčky, cestování do minulosti, do budoucnosti, zpomalování, bullet time atd. atd. Je jich jak šafránu, takže pokus o dílo vždy ocením.
Wind River (2017)
Drsné story, drsná příroda, prostě drsný film.
Zabít Gunthera (2017)
Jedna hvězda za snahu a ta druhá za to, že se konečně objevil v 64. minutě Arnie.
Tom Clancy's the Division: Agent Origins (2016)
Skvělý minifilmeček ke skvělé gamesce! Dokázal bych čumět i na 2-hodinový nebo i na seriál. Ta zápletka je prostě luxusní. Vypuštěn smrtící vir, armádou uzavřené město, poslední záchranou jsou agenti tzv. Divize....
Příběh lesa (2015)
Neobyčejný dokument s hlubokou myšlenkou a hlavně vlivem vývoje člověka na přírodu během dlouhé řady let, nechyběla ani ww1.