Recenze (753)
Hasta la vista! (2011)
Komedie? cože? nesmysl! velmi upřímné emocionální drama, které nutí k zamyšlení, velmi silný závěr.
Prometheus (2012)
Hodně luxusní záležitost pro fanoušky vetřelců, i když jde tady o počátek, je to perfektní a hltáte každý nový poznatek a jste zvědaví, co bude následovat.
Sněhurka a lovec (2012)
Taková dobrodružná pohádka pro dospělé a kdyby to šlo, dal bych tři a půl. Charlize Theron to zahrála excelentně a role zlé královny ji šla dobře, úpírskou Bellu bych klidně oželel a Chris Hemsworth tomu dal náboj, který by tam rozhodně chyběl, kdyby ho neobsadili do role lovce. Docela pěkné, ale jsem trochu na jiné pohádky....
Jurský masakr (2012)
Za málo peněz hodně muziky, ale ne každý to skousne.
Útěk z MS-1 (2012)
Svižné, akční, dobrá stopáž, nenudíte se a jste zvědaví, co bude dál, jen si říkám, že takových filmů jsem viděl už dva nebo tři tucty, ale tento patří do té silnější řady.
Nailbiter (2012)
Průměrný horor, něco dobré, něco ne, ale vydržet do konce se dalo. Mrzelo mě, že velmi málo ukázali ve finále ty zrůdičky, ze kterých šel během filmu strach.
Temný příliv (2012)
Příjemná žraločí oddechovka, ale do kina bych na to vážně nešel.
Čtyři slunce (2012)
No bezva filmeček! A dokonce ze života, žádný pohádky určené pro 5% národa. No a Plesl, ten je čím dál lepší, jen tak dále pane Sláma, děkuji.
Resident Evil: Odveta (2012)
Hned od začátku akce, trošku překvapení byl pro mě dějový vývoj, ale to se raz dva vysvětlilo a jelo se vesele dál. Na to, že první díl vznikl hlavně pro fanoušky oblíbené hry na PSX1, si drží i pátý díl vysokou latku, byť není pro mě tím Nej dílem, ale už se těším na ten šestý.
Na tripu (2011)
Žádná hororová pecka to není, ale trochu krve tam uvidíte a jako varování pro případné požírače houbiček to není zase tak špatné.