Recenze (425)
Vy nám taky, šéfe! (2008)
Občas humorné jinak spíše bezpointové vyprávění..kam se poděla kvalita českých komedií?!
Česká RAPublika (2008)
Parádně pojatý dokument o vývoji a stavu našeho českého Hip-Hipu...líbí se mi styl jakým je natočen je to sranda.Super je pohled lidí netušící nic o hip hopu a scéně u nás...jsou mnohem zajímavější dokumenty ,ale tento mě fakt pobavil svojí vyjímečností.
Půlnoční expres (1978)
Dnes již kultovní film z vězeňského prostředí v Turecku.Výbroně zahrané role,děsné beznadějné prostředí kde by se asi nikdo z nás nechtěl ocitnout!Tento film si řadím mezi perly vězeňsko/útěkových filmů
Teletubbies (1997) (seriál)
Možná by se mi lépe hodnotilo kdybych byl to malé dítě pro které je tento pořad určen ,ale z pohledu dospělého je to děs....
Šedovlasý pán (2007)
Filmový pohled do života jednoho z nejznámějších masových vrahů Alberta Fishe.JEdná se krimi bez zbytečných krvavých scén jde spíš o psychologický pohled na Fishovo činy hlavně pak na čin s malou Grace...za zmínku stojí též rodinný pohled na A.Fishe jako otce.Film mi atmosférou připomíná OBČAN X též portrét masového vraha.
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (série)
Tak zde musím vyjádřit absolutní spokojenost!To na co jsme někde v hloubi duše všichni čekali se stalo realitou a máme tu nové 3 epizody.Jsou jiné a to je moc dobře,protože kdyby další 3 byli stejné jako předchozích 8 sérií tak by prostě jen tak zapadli a byli by jiné akorát tím ,že jsou novější.Tahle podoba Trpaslíka je přesně to co bylo potřeba fanouškům napsat vždyť má své poslání a vlastně je i pro milovníky trpaslíka psaná.Neztrácí humor a občas vás dostane na hrani rozpačitosti no to bude tím,že 3mil let ve vesmíru je sakra velká doba a člověk nemá chuť se pořád jen smát-herci hrají jak o život...výborný odkaz na Blade Runnera mě zarazil do židle!Celkově všechny tři díly/i když hodnotím jako celek/ 100% příjemný návrat mimo realitu..a nebo jak je to s tou realitou? :-)
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Znáte ten pocit kdy se těšíte na film a když už konečně máte možnost ho vidět začínáte se bát,že nesplní vaše požadavky,protože si čtete místo kvalitních recenzí spíše zklámání apod?Hmm tak tenhle pocit jsem měl přesně já ovšem musím říci že mě tento film spíše překvapil!Čekal jsem remake spíše akční.. a ba naopak líbí se mi právě to že není tím akčním filmem jakým by mohl být!Má hloubku a myšlenku a hodnotím jako obvzláště vydařený remake!Přesně takhle by měli remake filmy vypadat!
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Je to rychlý,levný a hlavně dobrý.....ovšem ne jako pořad v tv
Kancl (2005) (seriál)
Tak tohle je trapně dobrý!Cítil jsem se jako při sledování výborného Big Train :-)
Madagaskar 2: Útěk do Afriky (2008)
Návrat našich oblíbenců v druhém díle mě velice potěšil nechybí super humor pěkná animace a hlavně můj nejoblíbenější Moris :-)