Recenze (357)
Jurský park (1993)
V té době to bylo něco novýho, krásnýho, neokoukanýho...tolik obřích ještěrů jsem pohromadě ještě neviděla:-) Výborný efekty, dobrej příběh:-)
Předtucha (2007)
Tak od tohodle filmu jsem čekala mnohem víc. A zatím to byl takovej zmatek, že ani pořádně nevím kdy ten její manžel vlastně zemřel. Nebo nezemřel? Jo vlastně zemřel...i když se ho snažila zachránit. Prostě chaos a pořádnej...uff.
Zrůda (2003)
Výborná Charlize (chuděra, tak krásná a tady z ní udělali fakt zrůdu), masová vražedkyně, která je odporná už od pohledu, natož pak tím, co udělala. Byť ji k tomu vedlo to co vedlo. Výborně zpracovaný, výborně zahraný. Ale podruhé už se na to koukat nebudu, sorry.
Sůl nad zlato (1982)
Konečně mám originálku za čtyřicetdevět kaček:-) Libušku já prostě můžu v jakékoliv formě:-)))
Třetí princ (1982)
A opět Libuška a tentokrát v dvojroli:-) Stejně jako Pavel Trávníček. Krásná pohádka. Mám ji moc ráda. Jen jsem si trochu lámala hlavičku jako dítě s tím, že Bartoška má jednu Šafránkovou, Trávníček druhou Šafránkovou a na druhýho Trávníčka, kterej je všechny zachrání, nezbyla žádná princezna. Až časem jsem pochopila, že on je sice zachránil, ale že je lehce promiskuitní, takže by mu jedna princezna nestačila:-))))))))))))))))))))
Malá mořská víla (1976)
Holky Šafránkovi se tady mohly projevit v celé své kráse:-) I když mám ráda Libušku o dost víc jak Mirku, tak tady jsem prostě fandila Mirce, aby se z ní nestala pěna. Nevyšlo to...Hezká pohádka, i když jak už jsme si u Andersena zvykli, trochu morbidní.
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Moje (stejně jako asi většiny) nejoblíbenější pohádka:-) Moje nejoblíbenější Popelka v podání Libušky Šafránkové. Téhle pohádce není co vytknout. Je dokonalá:-)
Odložené případy (2003) (seriál)
Skvělej seriál, výbornej střih - pohled na postavy v době, kdy se příběh odehrával a kdy ho vyšetřuje Lilly s partou. A jak už tu bylo napsáno, skvělý hudbou podbarvený závěry, občas je to až na slzu:-)
Vražedná čísla (2005) (seriál)
I když tu Charlího matematiku a vzorečky vůbec nechápu, tak mi přijde tenhle seriál zajímavej. Beru ty jeho výpočty tak, že má pravdu i když nemám šajn, o čem to tam počítá:-)))
Sběratelé kostí (2005) (seriál)
Tenhle seriál jsem začala sledovat hlavně kvůli Davidovi (moje platonická láska ze seriálu Buffy, přemožitelka upírů). Po pár dílech jsem zjistila, že David jako Seeley a Emily jako Temperance jsou výborná dvojka. Když k nim připočítám ještě Angelu, Hodginse a další, tak tu máme výborný tým krimi seriálu. :-)