Recenze (90)
Samaritán (2022)
Kupodivu mě ten film bavil a nezklamal moje očekávání...
Junioři (2022)
Spíš drama než komedie, ale jinak dobrý.
Fallout (2024) (seriál)
Tak tohle je nářez i když hru jsem nikdy nehrál tak seriál fakt bavil.
Volným pádem (2021)
Dost smutný ale dobrej film.
Bod obnovy (2023)
Tak na český sci-fi velmi dobrý film, jen tak dál.
Indián (2022)
Tak tohle opravdu ne!!!!!!! Kde na tenhle blábol sehnali tvůrci prachy?
Pirát silnic (2007)
Rozhodně tahle bláznivá komedie o smolným kaskadéru nikoho neurazí.
Válka zítřka (2021)
Dobrá akční scifi která neurazí.
Klíč k sexu (2022)
Roztomilá Španělská komedie, skoro ze života... skoro?
Vocasy na tripu (2023)
Bomba, tak sprotá zvířecí komedie...